Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ ! ( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Μπλεκ αλλά ελληνικά στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Μπλεκ αλλά ελληνικά στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
Κορυφαίοι συγγραφείς
Διαχειριστής (24295) | ||||
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης (1169) | ||||
syndr (302) | ||||
Πνεύμα_Αντιλογίας (48) | ||||
Μπλεκ αλλά ελληνικά (23) | ||||
Eρυθρός Αστέρας (3) | ||||
Εγκαίφιος (3) | ||||
kalimeris 1453 (2) | ||||
Elytis (2) | ||||
JimFit (2) |
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27395 θέματα σε 23547 θέματα
Γεγονότα
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ1003 Μαρ 2024
Μπάσκετ στον δρόμοΔωρεάν25 Ιούν 2022
Διαγόρας Δρυοπιδέων - ΑΕΚΔωρεάν12 Φεβ 2020
Συγκέντρωση ΚΚΕΔωρεάν13 Νοέ 2019
1η Συνάντηση ΧορωδιώνΔωρεάν08 Οκτ 2019
Βάρος στο μικρό σκάφος
Σελίδα 1 από 1
Βάρος στο μικρό σκάφος
ortsa.gr
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος στο μικρό σκάφος
Πολυεστερικά σκάφη
Ένα μικρό ανοικτό ταχύπλοο είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα πολλών από εμάς για τις καλοκαιριές διακοπές μας. Ο θαλάσσιος περίπατος, το ψάρεμα, το ψαροντούφεκο αλλά και η πρόσβαση για μπάνιο σε παραλίες που δεν είναι προσιτές δια ξηράς είναι ο προορισμός μας.
Boston Whaler 180 Dauntless
Δεν χρειάζεται κανείς να είναι πολυεκατομμυριούχος για ν’ αποκτήσει σήμερα ένα μικρό σκαφάκι για την οικογένεια και τους φίλους του και να ξεφύγει από την ασφυκτική καθημερινότητα και το stress της πόλης. Το runabout έχει πλέον καθιερωθεί σαν το μέσο που μας δίνει αρκετά μεγάλη ελευθερία κινήσεως στη θάλασσα, όποιο και να είναι το χόμπυ μας, με μια διαφορά. Δεν είναι λεωφορείο… άρα δεν πρέπει να το φορτώνουμε περισσότερο απ’ όσο επιτρέπουν οι στοιχειώδεις κανόνες της ασφάλειας στη θάλασσα.
Corsair 36
Ας παρακολουθήσουμε εδώ κάποια διεθνή πρακτικά κριτήρια, που θα μας επιτρέψουν να αξιολογήσουμε αλλά και να «μετρήσουμε» μόνοι μας το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, που μπορεί να μεταφέρει το μικρό μας ανοιχτό ταχύπλοο με ασφάλεια και με καλοκαιρία. Επίσης, τα κριτήρια αυτά θα μας επιτρέψουν να ελέγξουμε κατά πόσο τα «μεταφερόμενα άτομα» που μας προτείνει ο κατασκευαστής του, είναι μέσα στα πλαίσια της στοιχειώδους ασφάλειας για εμάς και τους φίλους μας που έχουμε πάνω.
Για να βρούμε τη μέγιστη δυνατότητα μεταφοράς ατόμων χρειαζόμαστε να ξέρουμε μόνο το μήκος και το πλάτος του σκάφους μας σε μέτρα. Το γινόμενο των δύο αυτών στοιχείων πολλαπλασιάζουμε επί 0,7 και το αποτέλεσμα στρογγυλεύουμε προς τα κάτω στον πρώτο ακέραιο αριθμό. Ας κάνουμε ένα μικρό παράδειγμα. Έστω ότι το σκάφος μας έχει μήκος 4 μέτρα και πλάτος 1,70 μέτρα. Σύμφωνα με τον τύπο LxBx0,7= άτομα, έχουμε 4×1,7×0,7=4,76, που στρογγυλεύοντας προς τα κάτω μας δίνει 4 άτομα.
Το κριτήριο όμως αυτό δεν είναι αρκετό για να μας δώσει την πραγματικότητα. Όπως ξέρουμε, το σκάφος δεν φορτώνεται μόνο με άτομα, αλλά «κουβαλάει» μηχανή, δεξαμενή καυσίμων, άγκυρα, καύσιμα, κουπιά και κάθε λογής άλλα επιπλέον βάρη και προσωπικά αντικείμενα των επιβαινόντων. Ένας άλλος πρακτικός τρόπος υπολογισμού, αυτή τη φορά σε συνάρτηση με το βάρος, είναι η επίλυση της εξίσωσης LxBxEx120= μεταφερόμενο βάρος, όπου L είναι το μήκος του σκάφους, Β είναι το πλάτος του και Ε είναι η μεγίστη δυνατή «βύθιση» του σκάφους, χωρίς αυτό να πάρει νερά, δηλαδή Ε είναι το ελάχιστο ύψος εξάλλων (απόσταση της κουπαστής από την ίσαλο, όταν το σκάφος είναι φορτωμένο). Το αποτέλεσμα μας δίνει τα κιλά που το σκάφος μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια. Αν από τα κιλά αυτά αφαιρέσουμε το βάρος των παρελκομένων μαζί με τον κινητήρα, τότε θα έχουμε ακριβώς το βάρος σε άτομα που μπορούμε να μεταφέρουμε με ασφάλεια.
Σε συνδυασμό οι δύο παραπάνω πρακτικοί τρόποι μας φανερώνουν με μεγάλη ακρίβεια το μέγιστο (πρώτη εξίσωση) και το ελάχιστο (δεύτερη εξίσωση) επιτρεπόμενο όριο ασφαλείας, που θα πρέπει να επαναλάβουμε αφορά στο ταξίδεμα με καλοκαιρία και μόνο. Αυτά για μερικούς εκκολαπτόμενους «θαλασσινούς» που πιστεύουν πως επειδή έχουν «μανέτα» στο χέρι τους δεν έχουν ανάγκη … και ο νοών νοήτο.
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος στο μικρό σκάφος
Πολυεστερικά σκάφη
Ένα μικρό ανοικτό ταχύπλοο είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα πολλών από εμάς για τις καλοκαιριές διακοπές μας. Ο θαλάσσιος περίπατος, το ψάρεμα, το ψαροντούφεκο αλλά και η πρόσβαση για μπάνιο σε παραλίες που δεν είναι προσιτές δια ξηράς είναι ο προορισμός μας.
Boston Whaler 180 Dauntless
Δεν χρειάζεται κανείς να είναι πολυεκατομμυριούχος για ν’ αποκτήσει σήμερα ένα μικρό σκαφάκι για την οικογένεια και τους φίλους του και να ξεφύγει από την ασφυκτική καθημερινότητα και το stress της πόλης. Το runabout έχει πλέον καθιερωθεί σαν το μέσο που μας δίνει αρκετά μεγάλη ελευθερία κινήσεως στη θάλασσα, όποιο και να είναι το χόμπυ μας, με μια διαφορά. Δεν είναι λεωφορείο… άρα δεν πρέπει να το φορτώνουμε περισσότερο απ’ όσο επιτρέπουν οι στοιχειώδεις κανόνες της ασφάλειας στη θάλασσα.
Corsair 36
Ας παρακολουθήσουμε εδώ κάποια διεθνή πρακτικά κριτήρια, που θα μας επιτρέψουν να αξιολογήσουμε αλλά και να «μετρήσουμε» μόνοι μας το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, που μπορεί να μεταφέρει το μικρό μας ανοιχτό ταχύπλοο με ασφάλεια και με καλοκαιρία. Επίσης, τα κριτήρια αυτά θα μας επιτρέψουν να ελέγξουμε κατά πόσο τα «μεταφερόμενα άτομα» που μας προτείνει ο κατασκευαστής του, είναι μέσα στα πλαίσια της στοιχειώδους ασφάλειας για εμάς και τους φίλους μας που έχουμε πάνω.
Για να βρούμε τη μέγιστη δυνατότητα μεταφοράς ατόμων χρειαζόμαστε να ξέρουμε μόνο το μήκος και το πλάτος του σκάφους μας σε μέτρα. Το γινόμενο των δύο αυτών στοιχείων πολλαπλασιάζουμε επί 0,7 και το αποτέλεσμα στρογγυλεύουμε προς τα κάτω στον πρώτο ακέραιο αριθμό. Ας κάνουμε ένα μικρό παράδειγμα. Έστω ότι το σκάφος μας έχει μήκος 4 μέτρα και πλάτος 1,70 μέτρα. Σύμφωνα με τον τύπο LxBx0,7= άτομα, έχουμε 4×1,7×0,7=4,76, που στρογγυλεύοντας προς τα κάτω μας δίνει 4 άτομα.
Το κριτήριο όμως αυτό δεν είναι αρκετό για να μας δώσει την πραγματικότητα. Όπως ξέρουμε, το σκάφος δεν φορτώνεται μόνο με άτομα, αλλά «κουβαλάει» μηχανή, δεξαμενή καυσίμων, άγκυρα, καύσιμα, κουπιά και κάθε λογής άλλα επιπλέον βάρη και προσωπικά αντικείμενα των επιβαινόντων. Ένας άλλος πρακτικός τρόπος υπολογισμού, αυτή τη φορά σε συνάρτηση με το βάρος, είναι η επίλυση της εξίσωσης LxBxEx120= μεταφερόμενο βάρος, όπου L είναι το μήκος του σκάφους, Β είναι το πλάτος του και Ε είναι η μεγίστη δυνατή «βύθιση» του σκάφους, χωρίς αυτό να πάρει νερά, δηλαδή Ε είναι το ελάχιστο ύψος εξάλλων (απόσταση της κουπαστής από την ίσαλο, όταν το σκάφος είναι φορτωμένο). Το αποτέλεσμα μας δίνει τα κιλά που το σκάφος μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια. Αν από τα κιλά αυτά αφαιρέσουμε το βάρος των παρελκομένων μαζί με τον κινητήρα, τότε θα έχουμε ακριβώς το βάρος σε άτομα που μπορούμε να μεταφέρουμε με ασφάλεια.
Σε συνδυασμό οι δύο παραπάνω πρακτικοί τρόποι μας φανερώνουν με μεγάλη ακρίβεια το μέγιστο (πρώτη εξίσωση) και το ελάχιστο (δεύτερη εξίσωση) επιτρεπόμενο όριο ασφαλείας, που θα πρέπει να επαναλάβουμε αφορά στο ταξίδεμα με καλοκαιρία και μόνο. Αυτά για μερικούς εκκολαπτόμενους «θαλασσινούς» που πιστεύουν πως επειδή έχουν «μανέτα» στο χέρι τους δεν έχουν ανάγκη … και ο νοών νοήτο.
_________________
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης