Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 

 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση reddit    




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας

Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
1#1
2#352
3#000000
4#0000ff
5#175
6#news
7#2
8#954f72
9#380-7163

Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )


» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )


» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )


» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )


» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )


Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
Διαχειριστής
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Vote_lcapΈρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Voting_barΈρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Vote_rcap 
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Vote_lcapΈρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Voting_barΈρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Vote_rcap 

Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27409 θέματα σε 23560 θέματα

Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη

Πήγαινε κάτω

Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Empty Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσίευση από Διαχειριστής 6/3/2023, 14:40

Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη

Το πραγματικό όνομα του Σταθμάρχη ήταν Άκτωρ και Alstom

 
Νέα έρευνα από το Reporters United: Αν η περιβόητη σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ είχε παραδοθεί, δεν θα συνέβαινε η τραγωδία των Τεμπών. Ποιος όμως φταίει που μια σύμβαση του 2014 δεν είχε εκτελεστεί το 2023; Φέρνουμε στο φως εμπιστευτικά έγγραφα από τα οποία προκύπτουν ευθείες ευθύνες τόσο για τους δύο αναδόχους (τον πάλαι ποτέ «εθνικό εργολάβο» Άκτορα και τη γαλλική πολυεθνική Alstom) όσο και για την ΕΡΓΟΣΕ και τις κυβερνήσεις που την κατηύθυναν.
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη Eccbc650-a353-2fc3-9936-80a2fefaa2f8

Το πραγματικό όνομα του Σταθμάρχη ήταν Άκτωρ και Alstom


 
Αν η σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ είχε παραδοθεί, δεν θα συνέβαινε η τραγωδία των Τεμπών. Ποιος όμως φταίει που μια σύμβαση του 2014 δεν είχε εκτελεστεί το 2023; Το Reporters United φέρνει στο φως εμπιστευτικά έγγραφα από τα οποία προκύπτουν ευθείες ευθύνες τόσο για τους δύο αναδόχους (τον πάλαι ποτέ «εθνικό εργολάβο» Άκτορα και τη γαλλική πολυεθνική Alstom) όσο και για την ΕΡΓΟΣΕ και τις κυβερνήσεις που την κατηύθυναν.

Της Ευρυδίκης Μπερσή
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη / Spoovio.
Διαβάστε ακόμη στο R•U:
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη 57bab713-63e0-4c6b-5a23-5a12c53f6f92

Το «Λευκό Βέλος» και άλλες ιστορίες για ιθαγενείς


 
Καθυστερήσεις, βλάβες, ακυρώσεις δρομολογίων. Τα τρένα ETR-470 ήταν επί σειρά ετών ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των ελβετικών σιδηροδρόμων. Στο τέλος, οι Ελβετοί τα έστειλαν για παλιοσίδερα. Οι Ιταλοί τα έφεραν στην Ελλάδα και τα παρουσιάζουν ως υπερσύγχρονα. «Μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα», μας λένε στελέχη που τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι.

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη B5d8d826-bbc6-6359-9092-d1061625dfda

Η αποτυχία της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής πολιτικής


 
Τέσσερα πακέτα μεταρρυθμίσεων εφάρμοσε η Ε.Ε. για τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους και όμως η κατάστασή τους είναι χειρότερη απ’ ό,τι πριν. Τι έφταιξε; Ο διαχωρισμός υποδομών και τροχαίου υλικού – μια παγκόσμια πρωτοτυπία; Η πίεση για ιδιωτικοποιήσεις στις χώρες της περιφέρειας (Πορτογαλία, Ελλάδα κ.λπ.), την ίδια ώρα που οι γίγαντες SNCF και Deutsche Bahn της Γερμανίας και της Γαλλίας αφέθηκαν να λειτουργούν μονοπωλιακά; Ή τέλος, ο ένοχος πρέπει να αναζητηθεί στις εθνικές κυβερνήσεις που ευνόησαν τις βιομηχανίες των αυτοκινήτων και των αερογραμμών υπό την πίεση των λόμπι τους;

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη 73a44cdb-c302-7dcb-2561-c1ce15ab705c

Η πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία της ιδιωτικοποίησης του τρένου στην Ελλάδα: Μυστικές συμβάσεις, σκανδαλώδεις εξαιρέσεις και επενδύσεις


 
Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που πέρασε από ένα κρατικό σε ένα ιδιωτικό σιδηροδρομικό μονοπώλιο, μια ιδιωτικοποίηση που έγινε με επιμονή της τρόικας και με μυστική σύμβαση. Η Ελλάδα επίσης είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης στην οποία οι πολίτες δεν γνωρίζουν ποια δρομολόγια έχει δεσμευτεί να εκτελεί η εταιρεία που επιδοτείται για να τα εκτελεί. Αποτέλεσμα: τεράστιες περικοπές δρομολογίων, ακόμα και επιδοτούμενων, μηδέν συνέπειες. Ταυτόχρονα στον κρατικό ΟΣΕ, διαχειριστή του δικτύου, τεράστια υποχρηματοδότηση, επικίνδυνες ελλείψεις προσωπικού.

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη 0fc9a61f-088d-4c60-7de3-1879ed0850a2

_________________
Έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη 3_eaay31
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24309
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010

http://kafetzi-gr.webnode.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης