Σεμινάριο
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Αθήνα: 14 Μαΐου 2015 (09:30-17:00), Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 7 Μαΐου 2015 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην υλοποίηση των στόχων των επιχειρηματιών για τη διατήρηση της οικογενειακής σύμπνοιας και παράλληλα για τη συνέχεια και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Θίγει τα ακανθώδη θέματα της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας απάντηση σε ερωτήματα και ζητήματα, όπως η ετοιμασία του Πλάνου Διαδοχής, η ανάπτυξη των μελών της και τα βήματα που ακολουθούνται για την ομαλή μετάβαση χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση.
Ενότητες Σεμιναρίου
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- Αξίζει τον κόπο να έχει συνέχεια στην επόμενη γενιά η επιχείρηση μου ή μήπως πρέπει να πουληθεί
- Πόσο αξίζει η επιχείρηση μου
- Το οικογενειακό όραμα και το όραμα της επιχείρησης μου μήπως είναι ασυμβίβαστα
- Πώς μπορώ να ενισχύσω την συμμετοχή όλων των μελών της οικογένειας
- Πως διαχειριζόμαστε τις συγκρούσεις
[size]
Β. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ & ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ[/size]
- Ο σχεδιασμός των ρόλων και των ευθυνών
- Το οργανόγραμμα
- Ο σχεδιασμός της Ανάπτυξης των νέων μελών
- Ετοιμασία Πλάνου Διαδοχής και πως ανακοινώνεται
- Πλάνο εκπαίδευσης των νέων μελών
- Πως γίνεται η σταδιακή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
- Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των διαδικασιών κλειδί για την αρμονική συνύπαρξη και αποφυγή συγκρούσεων
[size]
Γ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ[/size]
- Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
- Σύστημα Παρακολούθησης Αναθέσεων
- Σύστημα Προγραμματισμού
- Η διαμόρφωση του καλού εργασιακού κλίματος
[size]
Δ. ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ[/size]
- Ο καθορισμός του οράματος
- Οι κρίσιμες διεργασίες
- Οι στόχοι της επιχείρησης
- Πως καθορίζονται οι απαιτούμενες συμπεριφορές των μελών και του προσωπικού
- Προσλήψεις – αξιολογήσεις
- Σύστημα ανταμοιβών
- Παρακίνηση προσωπικού
- Οι βασικοί Οικονομικοί Δείκτες που πρέπει να παρακολουθούνται
- Η αναγνώριση των Οικονομικών Κινδύνων
- Η αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών
- Τι πρέπει να προσεχθεί στην εγκατάσταση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφορικής (ERP)
[size]
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής:
[/size][list="TEXT-ALIGN: left;MARGIN-TOP: 0.0px;MARGIN-BOTTOM: 0.0px;"]
[*]Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας της Επιχείρησης: Είναι ένα πολυπαραμετρικό Εργαλείο, στο οποίο εισάγοντας τα δεδομένα προκύπτει μία πρώτη εκτίμηση της αξίας της Επιχείρησης.
[*]Εφαρμογή Υπολογισμού Δεικτών: Εισάγοντας τον Ισολογισμό προκύπτουν αυτόματα όλοι οι Οικονομικοί Δείκτες περιλαμβανομένου και του Δείκτη Ζ, που εκτιμά τον κίνδυνο να καταρρεύσει μία επιχείρηση την επόμενη διετία.
[*]Εφαρμογή για την ABC Ανάλυση: Για να καθορίζονται οι προτεραιότητες σε Πελάτες, Προμηθευτές, Προϊόντα.
[/list]
[size]
Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax
210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο
info@abpm.gr ή
επιλέξτε "Αθήνα" /
"Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
[/size]
ΕΠΩΝΥΜΙΑ: |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: |
ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ |
1. |
2. |
3. |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου |
Κωδ.Σεμ.SM |
Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 14/5/15, [ ] Θεσσαλονίκη: 7/5/15 |