Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit    




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
23754 Δημοσιεύσεις - 94%
1101 Δημοσιεύσεις - 4%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
14 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
174 Δημοσιεύσεις - 76%
53 Δημοσιεύσεις - 23%
2 Δημοσιεύσεις - 1%
1 Δημοσίευση - 0%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUSΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 26777 θέματασε 22990 θέματα

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 23754
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

Reporters United Empty Reporters United

7/2/2024, 14:22
Έναν χρόνο μετά τα Τέμπη, αποκαλύπτουμε αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι συνεχίζονται τα προβλήματα ασφαλείας των επιβατών.

Mπείτε στην ιστοσελίδα τών Reporters United για να διαβάσετε τα θέματα ολόκληρα
Νέα αποκάλυψη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο: Το Reporters United φέρνει στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι οι υπεύθυνοι του ελληνικού σιδηροδρόμου δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από την τραγωδία των Τεμπών. Στο τμήμα Λιανοκλάδι – Λάρισα, μήκους 120 χιλιομέτρων, τα τρένα κυκλοφορούν «με όλα τα συστήματα ασφάλειας σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης απενεργοποιημένα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».
Reporters United 078e6604-544e-7ce4-2d60-2f84c4b32e82

Τέμπη, ένας χρόνος μετά: Τα τρένα είναι πάλι τυφλά


Το Reporters United φέρνουν στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι οι υπεύθυνοι του ελληνικού σιδηροδρόμου δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από την τραγωδία των Τεμπών. Στο τμήμα Λιανοκλάδι – Λάρισα, μήκους 120 χιλιομέτρων, τα τρένα κυκλοφορούν «με όλα τα συστήματα ασφάλειας σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης απενεργοποιημένα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη.
Διαβάστε ακόμη στο R•U:
Reporters United Fa5da59c-298a-0db6-1d4b-15a9e2d8a07f

Συγκάλυψη στις ράγες: Γνώριζαν για τις ρωγμές εδώ και 15 χρόνια


Την ώρα που η κοινοπραξία των εταιρειών τρέχει να αντικαταστήσει τους ακατάλληλους στρωτήρες (αντιδρώντας έτσι σιωπηρά στην αποκάλυψή μας το περασμένο καλοκαίρι), ο πρόεδρος του ΟΣΕ παραδέχεται ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται μόνον εκεί: Χιλιάδες ρηγματωμένοι στρωτήρες είναι διάσπαρτοι σ’ όλο το δίκτυο. Η ΤΕΡΝΑ -παρότι η μεγαλύτερη παρτίδα είναι δική της- απαντά: «Δεν θα μπορέσουμε να σας συνδράμουμε περαιτέρω». Ο προμηθευτής της πρώτης ύλης, η ελληνική πολυεθνική ΤΙΤΑΝ, ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα ήταν γνωστό εδώ και 15 χρόνια!
 

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη.
Reporters United 9dc87d13-924d-3df7-97a6-bccc21001020

Αποκάλυψη: 10.689 ρωγμές κάτω από το τρένο


Εσωτερικά έγγραφα και φωτογραφίες που έρχονται για πρώτη φορά στο φως από την ΕφΣυν και το Reporters United τεκμηριώνουν: Υπάρχουν 10.689 ρηγματωμένοι στρωτήρες (τραβέρσες από μπετόν πάνω στις οποίες πατούν οι ράγες) στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός. Το πρόβλημα εντοπίστηκε το 2019 και διαρκώς επιδεινώνεται ενώ τα τρένα συνεχίζουν να κινούνται με 140 χλμ/ώρα. Η πλειοψηφία των προβληματικών στρωτήρων προέρχονται από παρτίδες που προμήθευσε η εταιρεία ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΑΕΒΕ, θυγατρική της ΤΕΡΝΑ. Η ΤΕΡΝΑ αναγνωρίζει το πρόβλημα.


Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Βίντεο & Φωτογραφίες: Κώστας Παπαδάκης.

_________________
Reporters United 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης