Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ ! ( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
Κορυφαίοι συγγραφείς
Διαχειριστής (24268) | ||||
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης (1158) | ||||
syndr (302) | ||||
Πνεύμα_Αντιλογίας (48) | ||||
Μπλεκ αλλά ελληνικά (23) | ||||
Eρυθρός Αστέρας (3) | ||||
Εγκαίφιος (3) | ||||
kalimeris 1453 (2) | ||||
Elytis (2) | ||||
JimFit (2) |
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27357 θέματα σε 23519 θέματα
Γεγονότα
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ1003 Μαρ 2024
Μπάσκετ στον δρόμοΔωρεάν25 Ιούν 2022
Διαγόρας Δρυοπιδέων - ΑΕΚΔωρεάν12 Φεβ 2020
Συγκέντρωση ΚΚΕΔωρεάν13 Νοέ 2019
1η Συνάντηση ΧορωδιώνΔωρεάν08 Οκτ 2019
«Η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε»
Σελίδα 1 από 1
«Η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε»
dinamizois.gr
Η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε
Έκθετοι Υπουργείο Μεταφορών και Περιφέρεια Αττικής για το ναυάγιο της αγοράς των 92 σύγχρονων λεωφορείων: 4 ερωτήματα ζητούν απάντηση
Τις ευθύνες της κυβέρνησης και της Διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής για την ακύρωση της αγοράς 92 σύγχρονων λεωφορείων που θα έδιναν ανάσα στον στόλο του ΟΑΣΑ και στους επιβάτες σε συνθήκες πανδημίας, επιβεβαιώνει η απάντηση της Περιφερειακής Αρχής στη σχετική ερώτηση της Δύναμης Ζωής.
Από την απάντηση που δόθηκε σε Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων της Παράταξής μας, προκύπτει ότι, σε αντίθεση με τα όσα ισχυρίζεται η Διοίκηση, δεν υπάρχει ούτε επίσημη αλληλογραφία ούτε αίτημα της Κομισιόν με αντικείμενο την απένταξη του αιτήματος της χρηματοδότησης.
Παράλληλα η απάντηση της Διοίκησης της Περιφέρειας φέρνει στο προσκήνιο, πέρα από τις δικές της, και τις ευθύνες του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Γίνεται σαφές ότι ούτε η κυβέρνηση ούτε η Περιφέρεια ενδιαφέρθηκαν να προχωρήσει η αγορά των 92 σύγχρονων λεωφορείων, που είχε αποφασίσει η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής. Επιβεβαιώνοντας έτσι τις μεγάλες ευθύνες κυβέρνησης και της σημερινής διοίκησης της περιφέρειας, αφήνοντας αναπάντητα τα ερωτήματα :
Γιατί κυβέρνηση και διοίκηση της Περιφέρειας αμέλησαν απέναντι στους σκληρά δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας, να διασφαλίσουν ότι η Αττική θα αποκτούσε νέα, σύγχρονα λεωφορεία;
Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν έπραξε τα δέοντα για την υλοποίηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αγορά των 92 σύγχρονων λεωφορείων; Πως μπορεί να πείσει ότι ενδιαφέρεται για την ενίσχυση των δημοσίων συγκοινωνιών -ειδικά μέσα στην πανδημία- όταν ο ίδιος ο ΟΟΣΑ απαντά στις 13-05-2020 ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είναι υπεύθυνο για την υλοποίηση του Μεγάλου Έργου ανανέωσης του τροχαίου υλικού για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη ουδέποτε υπέβαλε τα τεύχη δημοπράτησης του έργου;
Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με την απάντηση της Περιφερειακής Αρχής, δεν κατάρτισε σχέδιο ανανέωσης των στόλων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε μακροχρόνιο ορίζοντα, το οποίο να συμμορφώνεται πλήρως με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal) και γιατί Υπουργείο και Περιφέρεια Αττικής δεν συνεργάστηκαν έγκαιρα και αποτελεσματικά να προχωρήσουν στην αγορά των 92 λεωφορείων, αλλάζοντας την τεχνολογία τους, τροποποιώντας την πρόσκληση και όχι απεντάσσοντας το έργο; Αναβαθμίζοντας και όχι καταργώντας το.
Και, σε τελευταία ανάλυση, αν είναι τόσο ικανοποιημένη η σημερινή Περιφερειακή αρχή από την απόλυτη αδράνεια της γιατί δεν λέει ανοιχτά στους πολίτες της Αττικής ότι είναι ανίκανη να δράσει για να πείσει τον ομογάλακτο Υπουργό να ενισχύσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αττική;
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι κυβέρνηση και διοίκηση της Περιφέρειας αντί να λύνουν, ως οφείλουν απέναντι στους πολίτες, τα προβλήματα, στην καλύτερη των περιπτώσεων, τα… διεκπεραιώνουν γραφειοκρατικά! Όμως τα προβλήματα, όπως και τα γεγονότα, είναι ξεροκέφαλα: υπουργείο Μεταφορών και Διοίκηση της Περιφέρειας επέλεξαν, λόγω αλλεργίας στα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς, να μην ανταποκριθούν στις προϋποθέσεις για τη σύννομη διαδικασία αγοράς νέων λεωφορείων για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΑ. Έτσι, η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε: είναι το αποτέλεσμα της πολιτικής απόφασης μιας εξουσίας που απαξιώνει το δικαίωμα των πολιτών στην πρόσβαση σε ασφαλή, σύγχρονα δημόσια μέσα μεταφοράς – ασπίδα κατά της πανδημίας.
Η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε
Έκθετοι Υπουργείο Μεταφορών και Περιφέρεια Αττικής για το ναυάγιο της αγοράς των 92 σύγχρονων λεωφορείων: 4 ερωτήματα ζητούν απάντηση
Τις ευθύνες της κυβέρνησης και της Διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής για την ακύρωση της αγοράς 92 σύγχρονων λεωφορείων που θα έδιναν ανάσα στον στόλο του ΟΑΣΑ και στους επιβάτες σε συνθήκες πανδημίας, επιβεβαιώνει η απάντηση της Περιφερειακής Αρχής στη σχετική ερώτηση της Δύναμης Ζωής.
Από την απάντηση που δόθηκε σε Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων της Παράταξής μας, προκύπτει ότι, σε αντίθεση με τα όσα ισχυρίζεται η Διοίκηση, δεν υπάρχει ούτε επίσημη αλληλογραφία ούτε αίτημα της Κομισιόν με αντικείμενο την απένταξη του αιτήματος της χρηματοδότησης.
Παράλληλα η απάντηση της Διοίκησης της Περιφέρειας φέρνει στο προσκήνιο, πέρα από τις δικές της, και τις ευθύνες του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Γίνεται σαφές ότι ούτε η κυβέρνηση ούτε η Περιφέρεια ενδιαφέρθηκαν να προχωρήσει η αγορά των 92 σύγχρονων λεωφορείων, που είχε αποφασίσει η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής. Επιβεβαιώνοντας έτσι τις μεγάλες ευθύνες κυβέρνησης και της σημερινής διοίκησης της περιφέρειας, αφήνοντας αναπάντητα τα ερωτήματα :
Γιατί κυβέρνηση και διοίκηση της Περιφέρειας αμέλησαν απέναντι στους σκληρά δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας, να διασφαλίσουν ότι η Αττική θα αποκτούσε νέα, σύγχρονα λεωφορεία;
Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν έπραξε τα δέοντα για την υλοποίηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αγορά των 92 σύγχρονων λεωφορείων; Πως μπορεί να πείσει ότι ενδιαφέρεται για την ενίσχυση των δημοσίων συγκοινωνιών -ειδικά μέσα στην πανδημία- όταν ο ίδιος ο ΟΟΣΑ απαντά στις 13-05-2020 ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είναι υπεύθυνο για την υλοποίηση του Μεγάλου Έργου ανανέωσης του τροχαίου υλικού για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη ουδέποτε υπέβαλε τα τεύχη δημοπράτησης του έργου;
Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με την απάντηση της Περιφερειακής Αρχής, δεν κατάρτισε σχέδιο ανανέωσης των στόλων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε μακροχρόνιο ορίζοντα, το οποίο να συμμορφώνεται πλήρως με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal) και γιατί Υπουργείο και Περιφέρεια Αττικής δεν συνεργάστηκαν έγκαιρα και αποτελεσματικά να προχωρήσουν στην αγορά των 92 λεωφορείων, αλλάζοντας την τεχνολογία τους, τροποποιώντας την πρόσκληση και όχι απεντάσσοντας το έργο; Αναβαθμίζοντας και όχι καταργώντας το.
Και, σε τελευταία ανάλυση, αν είναι τόσο ικανοποιημένη η σημερινή Περιφερειακή αρχή από την απόλυτη αδράνεια της γιατί δεν λέει ανοιχτά στους πολίτες της Αττικής ότι είναι ανίκανη να δράσει για να πείσει τον ομογάλακτο Υπουργό να ενισχύσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αττική;
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι κυβέρνηση και διοίκηση της Περιφέρειας αντί να λύνουν, ως οφείλουν απέναντι στους πολίτες, τα προβλήματα, στην καλύτερη των περιπτώσεων, τα… διεκπεραιώνουν γραφειοκρατικά! Όμως τα προβλήματα, όπως και τα γεγονότα, είναι ξεροκέφαλα: υπουργείο Μεταφορών και Διοίκηση της Περιφέρειας επέλεξαν, λόγω αλλεργίας στα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς, να μην ανταποκριθούν στις προϋποθέσεις για τη σύννομη διαδικασία αγοράς νέων λεωφορείων για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΑ. Έτσι, η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε: είναι το αποτέλεσμα της πολιτικής απόφασης μιας εξουσίας που απαξιώνει το δικαίωμα των πολιτών στην πρόσβαση σε ασφαλή, σύγχρονα δημόσια μέσα μεταφοράς – ασπίδα κατά της πανδημίας.
_________________
Παρόμοια θέματα
» «Κυρ. Μητσοτάκης: Η μεγάλη επιστροφή του ελληνικού τουρισμού δεν έτυχε, πέτυχε - Στο Μάτι δημιουργείται ένας χώρος δασικής αναψυχής» > Travelling News - Tue. 20, Dec. 2022
» Αυγή: Μπάμπης Παπαδημητρίου / Ωμός νεοφιλελευθερισμός και παράδοση της αγοράς καυσίμων στα κυκλώματα
» Ολοκληρώθηκε το Συνέδριο για τον Περιφερειακό Μηχανισμό Αγοράς Εργασίας, από την Περιφέρεια Κρήτης
» Μυστική διπλωματία Μητσοτάκη: «Η ακύρωση δεν έγινε για τα γλυπτά» υποστηρίζει ο Γεραπετρίτης
» Στην ακύρωση του διαγωνισμού για το νέο κτήριο της Νομικής Υπηρεσίας προχώρησε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
» Αυγή: Μπάμπης Παπαδημητρίου / Ωμός νεοφιλελευθερισμός και παράδοση της αγοράς καυσίμων στα κυκλώματα
» Ολοκληρώθηκε το Συνέδριο για τον Περιφερειακό Μηχανισμό Αγοράς Εργασίας, από την Περιφέρεια Κρήτης
» Μυστική διπλωματία Μητσοτάκη: «Η ακύρωση δεν έγινε για τα γλυπτά» υποστηρίζει ο Γεραπετρίτης
» Στην ακύρωση του διαγωνισμού για το νέο κτήριο της Νομικής Υπηρεσίας προχώρησε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης