Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 

 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση reddit    




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας

Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
1#1
2#352
3#000000
4#0000ff
5#175
6#news
7#2
8#954f72
9#380-7163

Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
Διαχειριστής
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Vote_lcapΣε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Voting_barΣε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Vote_rcap 
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Vote_lcapΣε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Voting_barΣε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Vote_rcap 

Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27416 θέματα σε 23567 θέματα

Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί

Πήγαινε κάτω

Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Empty Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί

Δημοσίευση από Διαχειριστής Τρι 17 Ιαν 2023 - 10:51

Στο ακίνητο έχουν επενδυθεί πολλές δεκάδες εκατομμύρια για την δημιουργία σιδηροδρομικής υποδομής αλλά και κτίρια, δρόμοι κ.λπ. και προορίζεται να μεταβληθεί σε ένα σύγχρονο logistics park

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 17.01.23 07:45

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί KaragiannisΣε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί %CE%B8%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF%202 Ενα βήμα μπρος κάνει ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ καθώς με απόφαση του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έγινε αποδεκτός ο φάκελος με τα Δικαιολογητικά Συμμετοχής και την Τεχνική Πρόσφορά του σχήματος Hellenic Train - Damco.

Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός διεξήχθη στις 28 Νοεμβρίου 2022 ύστερα από δύο άγονους που προηγήθηκαν. Επόμενο βήμα είναι να ανοίξει η οικονομική προσφορά του σχήματος το οποίο θα γίνει θα κρίνει την τύχη του διαγωνισμού.
Αν γίνει δεκτή, ο διαγωνισμός θα έχει αίσιο τέλος και το σχήμα Hellenic Train- Damco θα αναλάβει τις τύχες του νέου εμπορευματικού κέντρου στον Ασπρόπυργο, γνωστότερο ως Θριάσιο ΙΙ.
Αν όμως το υπουργείο ΥΠΟΜΕ κρίνει πως η προσφορά δεν είναι προς το συμφέρον του Δημοσίου, τότε και αυτός ο διαγωνισμός θα λήξει άδοξα.
Βάσει εμπειρίας από άλλους διαγωνισμούς, δύσκολα το δεύτερο σενάριο θα το δούμε να συμβαίνει και το πιθανότερο είναι να πάμε για happy end.
Αυτή η τρίτη κατά σειρά, δημοπράτηση στο έργο παραχώρησης για την κατασκευή ενός μεγάλου εμπορευματικού κέντρο στην περιοχή του Ασπροπύργου, γνωστότερο ως Θριάσιο ΙΙ, κρίνει ουσιαστικά και το ποιος θα αναλάβει την τεράστια έκταση του Θριασίου που θεωρείται από τα σημαντικότερα ακίνητα στην Αττική.
►Διαβάστε και: Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέα παράταση στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για λειτουργία και συντήρηση

Ενα σύγχρονο logistics park στην Αττική

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε ποσό με ΦΠΑ 696 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 561,04 εκατ. ευρώ). Το έργο διεξάγεται στα πλαίσια του ανοιχτού Διεθνούς Διαγωνισμού για την ανάθεση Σύμβασης Παραχώρησης για τη Λειτουργία, Συντήρηση, Εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών, κατασκευής έργων και προμήθεια εξοπλισμού του Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι. Θριασίου Πεδίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4413/2016.
Εφόσον ο διαγωνισμός ολοκληρωθεί επιτυχώς, εκτιμάται πως θα απογειώσει τον χώρο των logistics στην περιοχή της Αττικής.
Να θυμίσουμε πως ο πρώτος διαγωνισμός επιχειρήθηκε το 2019 και ο δεύτερος ξεκίνησε το 2021. Αμφότεροι κατέληξαν άγονοι παρά την φημολογία για ενδιαφέρον σημαντικών εταιρειών κυρίως του ναυτιλιακού αλλά και του σιδηροδρομικού κλάδου. Το πρόβλημα και στους δύο διαγωνισμούς ήταν πως παρά το αρχικό ενδιαφέρον που εκδήλωναν πολλοί επενδυτικοί φορείς,στην κρίσιμη  στιγμή δηλαδή στην φάση των προσφορών, δεν υπήρχε συμμετοχή καθώς κρίνονταν ασύμφορο το έργο.
Στο ακίνητο έχουν επενδυθεί πολλές δεκάδες εκατομμύρια για την δημιουργία σιδηροδρομικής υποδομής αλλά και κτίρια, δρόμοι κ.λπ. και προορίζεται να μεταβληθεί σε ένα σύγχρονο logistics park.
Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο ακίνητο στην περιοχή της Αττικής, πίσω μόνο από το αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Είναι έκτασης περίπου 1.450 στρεμμάτων, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτίρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Thriasio

Τα στοιχεία του έργου

Ο νέος διαγωνισμός, όπως και οι προηγούμενοι, θα αφορά στη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση των μελετών, κατασκευής έργων καιπρομήθεια εξοπλισμού  για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θριασίου Πεδίου (ΕΣΣΣΔΙ).
Η σύμβαση παραχώρησης στον προηγούμενο διαγωνισμό είχε διάρκεια 360 μήνες (30 χρόνια) από την ημερομηνία υπογραφής της. Σε αυτή περιλαμβάνεται και ένα διάστημα (που θα καθοριστεί) για τις απαιτούμενες εργασίες.
Σε σχέση ειδικότερα με το Θριάσιο ΙΙ, οι εργασίες που έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τούδε επιτρέπουν τη βασική λειτουργία του.
Πιο συγκεκριμένα, κατά την α΄ φάση ανάπτυξης πραγματοποιήθηκαν βασικές εργασίες σιδηροδρομικής και οδικής υποδομής, δικτύων και Η/Μ εξοπλισμού, ενώ κατά τη β΄ φάση ανάπτυξης πραγματοποιήθηκαν περαιτέρωεργασίες σιδηροδρομικής και οδικής υποδομής, δικτύων και Η/Μ εξοπλισμού, ενώ επιπλέον υλοποιήθηκαν και κτιριακά έργα σιδηροδρομικής υποδομής, εργασίες σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης.
Για την ολοκλήρωση του συνόλου του Θριασίου ΙΙ εκκρεμούν εργασίες κατασκευής κτιρίων και προμήθειας και εγκατάστασης ειδικού εξοπλισμού τις οποίες θα αναλάβει να εκτελέσει ο Παραχωρησιούχος στο πλαίσιο εκτέλεσης του Τεχνικού Έργου.
►Διαβάστε και: Στις ράγες ο διαγωνισμός που υπόσχεται να... ξεδιψάσει την Κέρκυρα

Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα

Επί του Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι έχουν μέχρι σήμερα κατασκευασθεί έργα και εκτελεσθεί εργασίες, με στόχο τη δημιουργία του πρώτου ολοκληρωμένου συγκροτήματος εγκαταστάσεων εμπορευματικού σταθμού συνδυασμένων μεταφορών στην Ελλάδα και τη συγκέντρωση σε αυτό διάσπαρτων σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων της Αττικής.
Οι σχετικές ενέργειες των αρμοδίων φορέων για την επίτευξη του ανωτέρω στόχου εκκίνησαν ήδη κατά τη δεκαετία του 1970, ενώ κατά τη δεκαετία του 1980 εκπονήθηκε η πρώτη μελέτη γενικής διάταξης. Οι μέχρι σήμερα εκτελεσθείσες εργασίες ανάπτυξης του ως άνω Συγκροτήματος υλοποιήθηκαν σε δύο φάσεις και συγχρηματοδοτήθηκαν από το Ταμείο Συνοχής και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) κατά τις περιόδους 1994-1999, 2000-2006 (α΄ φάση ανάπτυξης) και 2007-2013 (β΄ φάση ανάπτυξης).
Ο «Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι.» είναι ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής Θριασίου Πεδίου, κυριότητας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., στον οποίον έχουν κατασκευαστεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών και είναι χωροθετημένος σε περιοχή εκτός σχεδίου πόλεως του Θριασίου Πεδίου του Δήμου Ασπροπύργου Αττικής.
Επισημαίνεται, ότι εντός του Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι., έχουν κατασκευαστεί και υφίστανται τα κτίρια Κ1, Κ2 και Κ3, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στην Παραχώρηση.
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Thriassio

Το έργο

Για την ολοκλήρωση του συνόλου του Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι. εκκρεμούν εργασίες κατασκευής κτιρίων και προμήθειας και εγκατάστασης ειδικού εξοπλισμού τις οποίες θα αναλάβει να εκτελέσει ο Παραχωρησιούχος στο πλαίσιο εκτέλεσης του Τεχνικού Έργου.
Στην πλήρη διαμόρφωσή του, στο πλαίσιο εκτέλεσης της υπό ανάθεση Σύμβασης Παραχώρησης, ο Χώρος Παραχώρησης αναμένεται να αποτελείται από τις ακόλουθες λειτουργικές ενότητες/περιοχές λειτουργίας:
  1. Σιδηροδρομικό Σύστημα
  2. Χώρος Μεταφόρτωσης Συνδυασμένων Μεταφορών (ΧΜΣΜ)
  3. Χώρος Εξυπηρέτησης Ε/Κ (ΧΕΕΚ)
  4. Χώρος Μεταφόρτωσης Φορτίου Βαγονιών (ΧΜΦΒ)
  5. Χώροι Μεταφόρτωσης Γενικού Φορτιού (ΧΜΓΦ)
  6. Χώρος Μεταφόρτωσης Οχημάτων (ΧΜΟ)
  7. Οδικό Σύστημα
  8. Κέντρο Διοίκησης και Ελέγχου (ΚΔΕ)
  9. Χώρος Μεταφόρτωσης Υγρών Φορτίων (ΧΜΥΦ)

►Διαβάστε και: «Τρέχουν» τα σιδηροδρομικά έργα ηλεκτροκίνησης της γραμμής Λάρισα - Βόλος

Οι υπηρεσίες που θα προσφέρει

Βάσει των ανωτέρω υποδομών και της διεθνούς πρακτικής αντίστοιχων εμπορευματικών σταθμών, στον Χώρο Παραχώρησης αναμένεται να προσφέρονται υπηρεσίες σε συρμούς, σε βαγόνια και σε φορτία. Οι σχετικές υπηρεσίες σε συρμούς και βαγόνια αφορούν γενικά στη διευθέτηση και στάθμευση αυτών στο σταθμό και λοιπές υπηρεσίεςσυντήρησης, επισκευής και πλύσης.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες φορτίων (εμπορευματοκιβωτίων και λοιπού φορτίου) περιλαμβάνουν κυρίως τη μεταφόρτωση και αποθήκευση αυτών, καθώς και υποστηρικτικές υπηρεσίες σε εμπορευματοκιβώτια (πλήρωσης-κένωσης, επισκευής, πλύσης κ.λπ.).
Τέλος, στον Χώρο Παραχώρησης θα λειτουργεί τελωνείο για τα εισαγόμενα εμπορεύματα που δεν έχουν υποστεί εκτελωνισμό.
Εντός του Χώρου Παραχώρησης υπάρχει και λειτουργεί Σιδηροδρομική Υποδομή και θα παρέχονται υπηρεσίες σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης λαμβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις της Σύμβασης Παραχώρησης.
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί Gnews Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

_________________
Σε Hellenic Train-DAMCO το Θριάσιο ΙΙ - Τι θα κατασκευαστεί 3_eaay31
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24315
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010

http://kafetzi-gr.webnode.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης