Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 

 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση reddit    




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας

Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
1#1
2#352
3#000000
4#0000ff
5#175
6#news
7#2
8#954f72
9#380-7163

Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
Διαχειριστής
Mail τού 2015 Vote_lcapMail τού 2015 Voting_barMail τού 2015 Vote_rcap 
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης
Mail τού 2015 Vote_lcapMail τού 2015 Voting_barMail τού 2015 Vote_rcap 

Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27397 θέματα σε 23549 θέματα

Mail τού 2015

Πήγαινε κάτω

Mail τού 2015 Empty Mail τού 2015

Δημοσίευση από Διαχειριστής 17/3/2023, 18:30

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος Εργαλεία για τον Υπολογισμό Αξίας της Επιχείρησης, τον Υπολογισμό Δεικτών και την ABC ανάλυση.
[size=34]Mail τού 2015 Logo [/size]
Σεμινάριο
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Αθήνα: 14 Μαΐου 2015 (09:30-17:00), Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 7 Μαΐου 2015 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Mail τού 2015 Family-email
Το σεμινάριο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην υλοποίηση των στόχων των επιχειρηματιών για τη διατήρηση της οικογενειακής σύμπνοιας και παράλληλα για τη συνέχεια και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Θίγει τα ακανθώδη θέματα της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας απάντηση σε ερωτήματα και ζητήματα, όπως η ετοιμασία του Πλάνου Διαδοχής, η ανάπτυξη των μελών της και τα βήματα που ακολουθούνται για την ομαλή μετάβαση χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση.
Ενότητες Σεμιναρίου
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  • Αξίζει τον κόπο να έχει συνέχεια στην επόμενη γενιά η επιχείρηση μου ή μήπως πρέπει να πουληθεί
  • Πόσο αξίζει η επιχείρηση μου
  • Το οικογενειακό όραμα και το όραμα της επιχείρησης μου μήπως είναι ασυμβίβαστα
  • Πώς μπορώ να ενισχύσω την συμμετοχή όλων των μελών της οικογένειας
  • Πως διαχειριζόμαστε τις συγκρούσεις


[size]
Β. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ & ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ
[/size]
  • Ο σχεδιασμός των ρόλων και των ευθυνών
  • Το οργανόγραμμα
  • Ο σχεδιασμός της Ανάπτυξης των νέων μελών
  • Ετοιμασία Πλάνου Διαδοχής και πως ανακοινώνεται
  • Πλάνο εκπαίδευσης των νέων μελών
  • Πως γίνεται η σταδιακή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
  • Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των διαδικασιών κλειδί για την αρμονική συνύπαρξη και αποφυγή συγκρούσεων


[size]
Γ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
[/size]
  • Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
  • Σύστημα Παρακολούθησης Αναθέσεων
  • Σύστημα Προγραμματισμού
  • Η διαμόρφωση του καλού εργασιακού κλίματος


[size]
Δ. ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
[/size]
  • Ο καθορισμός του οράματος
  • Οι κρίσιμες διεργασίες
  • Οι στόχοι της επιχείρησης
  • Πως καθορίζονται οι απαιτούμενες συμπεριφορές των μελών και του προσωπικού
  • Προσλήψεις – αξιολογήσεις
  • Σύστημα ανταμοιβών
  • Παρακίνηση προσωπικού
  • Οι βασικοί Οικονομικοί Δείκτες που πρέπει να παρακολουθούνται
  • Η αναγνώριση των Οικονομικών Κινδύνων
  • Η αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών
  • Τι πρέπει να προσεχθεί στην εγκατάσταση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφορικής (ERP)


[size]


Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής:
[/size][list="TEXT-ALIGN: left;MARGIN-TOP: 0.0px;MARGIN-BOTTOM: 0.0px;"]
[*]Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας της Επιχείρησης: Είναι ένα πολυπαραμετρικό Εργαλείο, στο οποίο εισάγοντας τα δεδομένα προκύπτει μία πρώτη εκτίμηση της αξίας της Επιχείρησης.
[*]Εφαρμογή Υπολογισμού Δεικτών: Εισάγοντας τον Ισολογισμό προκύπτουν αυτόματα όλοι οι Οικονομικοί Δείκτες περιλαμβανομένου και του Δείκτη Ζ, που εκτιμά τον κίνδυνο να καταρρεύσει μία επιχείρηση την επόμενη διετία.
[*]Εφαρμογή για την ABC Ανάλυση: Για να καθορίζονται οι προτεραιότητες σε Πελάτες, Προμηθευτές, Προϊόντα.

[/list]
[size]


Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info@abpm.gr ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

[/size]
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.:FAX:E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 14/5/15, [ ] Θεσσαλονίκη: 7/5/15
Mail τού 2015 Color-facebook-128
Mail τού 2015 Color-twitter-128
Mail τού 2015 Color-callus-128
Mail τού 2015 Micr
Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα για τη θεματολογία σε συνέντευξη του εισηγητή για το συγκεκριμένο σεμινάριο στην Εθνική Ραδιοφωνία, κάνοντας κλικ εδώ
Εισηγητής:
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 έργα αναδιοργάνωσης.


Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220
Περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Από την Οικογενειακή στην Οργανωμένη Επιχείρηση»
- Τα εργαλεία που αναφέρονται παρακάτω
- Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Δωρεάν για έναν ολόκληρο χρόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο
Mail τού 2015 Oaed-laek-160x160
Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών: Αθήνα:
Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Θεσσαλονίκη:
Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Copyright (c) 2015 Advanced Business Process Management
Mail τού 2015 Logo
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info@abpm.gr | www.abpm.gr

_________________
Mail τού 2015 3_eaay31
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24297
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010

http://kafetzi-gr.webnode.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης