Το πρόγραμμα θα αφορά σε περίπου 2.000 δικαιούχους κατ αρχήν, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, ενώ η επιδότηση θα κυμαίνεται κοντά στην περιοχή των 20.000 ευρώ
AUTO 12.12.22 06:15 Newsroom
Στην τελική ευθεία βρίσκεται το πρόγραμμα επιδότησης για «πράσινων» ηλεκτρικών ταξί, με κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και δεν αποκλείεται να βγει πριν την Πρωτοχρονιά από υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η», το πρόγραμμα θα αφορά σε περίπου 2.000 δικαιούχους κατ αρχήν, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και με βασική προϋπόθεση την κατοχή επαγγελματικής άδειας ταξί.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η επιδότηση θα κυμαίνεται κοντά στην περιοχή των 20.000 ευρώ προκειμένου να προμηθευτεί ο ιδιοκτήτης ένα ηλεκτρικό ταξί, αντικαθιστώντας το παλαιό του αυτοκίνητο.
Στόχος είναι το πρόγραμμα για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στα ταξί να βγει στη δημοσιότητα πριν την αλλαγή του χρόνου ή το αργότερο στις αρχές του 2023.
Στα συν του προγράμματος η μεγάλη εξοικονόμηση στο καύσιμο, καθώς η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ φτηνότερη από το πετρέλαιο κίνησης.
Στα πλην του προγράμματος τα λίγα σημεία φόρτισης που έχουν αναπτυχθεί στην χώρα μας και ειδικώς στην Αττική.
Το πρόγραμμα για τα «πράσινα» ταξί επικεντρώνεται στην αντικατάσταση των οχημάτων που έχουν υπερβεί το όριο ηλικίας των 18, 21, 24 ετών στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα αντίστοιχα.
AUTO 12.12.22 06:15 Newsroom
Στην τελική ευθεία βρίσκεται το πρόγραμμα επιδότησης για «πράσινων» ηλεκτρικών ταξί, με κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και δεν αποκλείεται να βγει πριν την Πρωτοχρονιά από υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η», το πρόγραμμα θα αφορά σε περίπου 2.000 δικαιούχους κατ αρχήν, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και με βασική προϋπόθεση την κατοχή επαγγελματικής άδειας ταξί.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η επιδότηση θα κυμαίνεται κοντά στην περιοχή των 20.000 ευρώ προκειμένου να προμηθευτεί ο ιδιοκτήτης ένα ηλεκτρικό ταξί, αντικαθιστώντας το παλαιό του αυτοκίνητο.
Στόχος είναι το πρόγραμμα για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στα ταξί να βγει στη δημοσιότητα πριν την αλλαγή του χρόνου ή το αργότερο στις αρχές του 2023.
Τα συν και τα πλην του νέου προγράμματος
Όπως παρατηρούν παράγοντες της αγοράς, η επιδότηση των 20.000 ευρώ καλύπτει περίπου το 1/3 του κόστους της αγοράς ενός ηλεκτρικού ταξί, που κατά μέσο όρο κοστίζει περί τα 60.000 ευρώ.Στα συν του προγράμματος η μεγάλη εξοικονόμηση στο καύσιμο, καθώς η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ φτηνότερη από το πετρέλαιο κίνησης.
Στα πλην του προγράμματος τα λίγα σημεία φόρτισης που έχουν αναπτυχθεί στην χώρα μας και ειδικώς στην Αττική.
Το πρόγραμμα για τα «πράσινα» ταξί επικεντρώνεται στην αντικατάσταση των οχημάτων που έχουν υπερβεί το όριο ηλικίας των 18, 21, 24 ετών στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα αντίστοιχα.
Η διαδικασία
Η διαδικασία με την οποία θα «τρέξει» το πρόγραμμα είναι λίγο - πολύ η γνωστή διαδικασία, δηλαδή ηλεκτρονική αίτηση σε πλατφόρμα. Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως οι αιτήσεις - στο πιθανότερο σενάριο - δεν θα φτάσουν στο πλαφόν των 2.000, ωστόσο αυτό είναι κάτι που μένει να φανεί στην πράξη.Πρόγραμμα «Φορτίζω Παντού»
Μετά το πρόγραμμα των «πράσινων ταξί», το δεύτερο πρόγραμμα «Φορτίζω Παντού», που αφορά στην ενίσχυση ιδιωτικών φορέων, οι οποίοι θα αναλάβουν την προμήθεια, εγκατάσταση και σύνδεση στο ηλεκτρικό δίκτυο δημοσίως προσβάσιμων σημείων ταχείας και υπερταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε στρατηγικά σημεία αστικών και περιαστικών περιοχών (σούπερ μάρκετ, πρατήρια καυσίμων, εμπορικά κέντρα κ.ά.), είναι προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ._________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης