Τηλεθέαση: Χαμός στην prime time – Τι έκαναν σειρές, MasterChef, Survivor
Κατερίνα Θεοδωροπούλου
Το ενδιαφέρον μεγάλο, όπως και οι ανατροπές που είδαμε στους πίνακες της Nielsen.
Τηλεθέαση: Το βράδυ της Δευτέρας, οι σειρές επέστρεψαν στη βραδινή ζώνη και έφεραν τα πάνω κάτω. Το βράδυ της 16ης Ιανουαρίου, το «MasterChef» κατέφτασε στην prime time του SΤΑR για να κονταροχτυπηθεί με το «Survivor All Star» και τα νέα επεισόδια των σειρών. Το ενδιαφέρον μεγάλο, όπως και οι ανατροπές που είδαμε στους πίνακες της Nielsen.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, χθες, στο σύνολο του κοινού η σειρά του ALPHA «Σασμός» πήρε της ρεβάνς. Έπειτα από τρεισήμισι εβδομάδες αποχής, η παραγωγή μυθοπλασίας έκανε come back ανεβαίνοντας στο θρόνο με 25%. Το «Survivor All Star», όπως ήταν αναμενόμενο, έχασε την πρωτοκαθεδρία του κάνοντας 19,5%. Ακολούθησαν οι σειρές του MEGA, «Η Γη της Ελιάς» και «Μαύρο Ρόδο», με 19,5% και 17,9% στο σύνολο, αντίστοιχα. Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 έκαναν 14,9% και το «MasterChef» του STAR 12,7%.
Στους τηλεθεατές 18-54, η κατάταξη δεν άλλαξε ιδιαίτερα. Ωστόσο, είδαμε τον διαγωνισμό μαγειρικής του STAR να συγκεντρώνει υψηλότερα ποσοστά και να ανεβαίνει στην τρίτη θέση. Έτσι, ο «Σασμός» άγγιξε το 21,9%, το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ 19,9% και το «MasterChef» 18,6%. Η σειρά «Παγιδευμένοι» έκαναν 14,9%, το «Μαύρο Ρόδο» 14,7% και «Η Γη της Ελιάς» 13,6%.
Όπως φαίνεται το «Survivor All Star» έχασε τα σαρωτικά ποσοστά της προηγούμενης εβδομάδας, όμως κράτησε τη δυναμική του και απέδειξε ότι θα βάλει εμπόδια στον ανταγωνισμό. Την ίδια στιγμή, ο «Σασμός» έδειξε ότι είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής της χρονιάς και το «MasterChef» ότι είναι μία σταθερή αξία στην καρδιά του κοινού.
Κατερίνα Θεοδωροπούλου
Το ενδιαφέρον μεγάλο, όπως και οι ανατροπές που είδαμε στους πίνακες της Nielsen.
Τηλεθέαση: Το βράδυ της Δευτέρας, οι σειρές επέστρεψαν στη βραδινή ζώνη και έφεραν τα πάνω κάτω. Το βράδυ της 16ης Ιανουαρίου, το «MasterChef» κατέφτασε στην prime time του SΤΑR για να κονταροχτυπηθεί με το «Survivor All Star» και τα νέα επεισόδια των σειρών. Το ενδιαφέρον μεγάλο, όπως και οι ανατροπές που είδαμε στους πίνακες της Nielsen.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, χθες, στο σύνολο του κοινού η σειρά του ALPHA «Σασμός» πήρε της ρεβάνς. Έπειτα από τρεισήμισι εβδομάδες αποχής, η παραγωγή μυθοπλασίας έκανε come back ανεβαίνοντας στο θρόνο με 25%. Το «Survivor All Star», όπως ήταν αναμενόμενο, έχασε την πρωτοκαθεδρία του κάνοντας 19,5%. Ακολούθησαν οι σειρές του MEGA, «Η Γη της Ελιάς» και «Μαύρο Ρόδο», με 19,5% και 17,9% στο σύνολο, αντίστοιχα. Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 έκαναν 14,9% και το «MasterChef» του STAR 12,7%.
Στους τηλεθεατές 18-54, η κατάταξη δεν άλλαξε ιδιαίτερα. Ωστόσο, είδαμε τον διαγωνισμό μαγειρικής του STAR να συγκεντρώνει υψηλότερα ποσοστά και να ανεβαίνει στην τρίτη θέση. Έτσι, ο «Σασμός» άγγιξε το 21,9%, το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ 19,9% και το «MasterChef» 18,6%. Η σειρά «Παγιδευμένοι» έκαναν 14,9%, το «Μαύρο Ρόδο» 14,7% και «Η Γη της Ελιάς» 13,6%.
Όπως φαίνεται το «Survivor All Star» έχασε τα σαρωτικά ποσοστά της προηγούμενης εβδομάδας, όμως κράτησε τη δυναμική του και απέδειξε ότι θα βάλει εμπόδια στον ανταγωνισμό. Την ίδια στιγμή, ο «Σασμός» έδειξε ότι είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής της χρονιάς και το «MasterChef» ότι είναι μία σταθερή αξία στην καρδιά του κοινού.
Η επιστροφή των «Αρβύλα»
Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» γύρισαν… στον τόπο του εγκλήματος και έφεραν στον ΑΝΤ1 15% στο σύνολο και 17,7% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά «Ο Παράδεισος των Κυριών», που επέστρεψε με νέα επεισόδια στον ALPHA, έκανε χθες 21,3% στο σύνολο και 18,3% στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας την πρώτη θέση!
_________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης