Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit      




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
26698 Δημοσιεύσεις - 92%
1788 Δημοσιεύσεις - 6%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
25 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
35 Δημοσιεύσεις - 69%
16 Δημοσιεύσεις - 31%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 50Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PanagiotisΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 30419 θέματασε 26070 θέματα
Σύνδεση

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 26698
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

ΓΓ Προστασίας Καταναλωτή / «Πολύ φυσιολογικό» οι μειωμένες ποσότητες σε ίδιες συσκευασίες και το ακριβό «καλάθι» Empty ΓΓ Προστασίας Καταναλωτή / «Πολύ φυσιολογικό» οι μειωμένες ποσότητες σε ίδιες συσκευασίες και το ακριβό «καλάθι»

20/1/2023, 13:18
ΓΓ Προστασίας Καταναλωτή / «Πολύ φυσιολογικό» οι μειωμένες ποσότητες σε ίδιες συσκευασίες και το ακριβό «καλάθι» Georgiadis-anagnostopoylos
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ/EUROKINISSI
Για τα φθηνότερα προϊόντα έξω από το «καλάθι» φταίει η «αγορά» και ο αέρας κοπανιστός μέσα σε συσκευασίες είναι μόνο «υγειονομικό πρόβλημα»
Σε θέατρο του παραλόγου εξελίχθηκε η συζήτηση για την ακρίβεια, το «καλάθι του νοικοκυριού» και την γενικευμένη πλέον πρακτική να πωλούνται μικρότερες ποσότητες προϊόντων σε ίδιες συσκευασίες, εξαπατώντας τον καταναλωτή, στο Open, με τη συμμετοχή του ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σ. Αναγνωστόπουλου, του εκπρόσωπου του «Νέου ΙΝΚΑ» Π. Γεωργιάδη και της προέδρου των Βενζινοπωλών Αττικής Μαρίας Ζάγκα.
Για το φαινόμενο να υπάρχουν δίπλα στο «καλάθι του νοικοκυριού» προϊόντα φθηνότερα από ό,τι μέσα σε αυτό, ο κ. Αναγνωστόπουλος επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά ότι το μέτρο ήταν επικοινωνιακό και πρακτικά έχει γίνει παραπλανητικό για τον καταναλωτή. Όπως είπε, «κάποια προϊόντα προσπαθούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά μέσα από προσφορές που κάνουν οι επιχειρήσεις» και ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή υποστήριξε ότι «είναι πολύ φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό στην αγορά». Έτσι, παρότι το «καλάθι του νοικοκυριού» διαφημίστηκε για τις χαμηλές τιμές του, κατά τον Αναγνωστόπουλο «ο καταναλωτής μπορεί να επιλέγει ότι θέλει, η κυβέρνηση δεν λέει "ψώνισε μόνο από το καλάθι", προφανώς θα πρέπει να κοιτάξει και δίπλα του».

Οι δημοσιογράφοι παρουσίασαν στη συνέχεια σειρά περιπτώσεων όπου συσκευασίες ίδιου μεγέθους πλέον περιέχουν... αέρα σε σημαντικό τμήμα τους, προκειμένου να πωλείται το τεμάχιο στην ίδια περίπου τιμή, πρακτικά εξαπατώντας οπτικά τον πελάτη που δεν θα ελέγξει λεπτομερώς τα στοιχεία (είτε λόγω βιασύνης, είτε λόγω αδυναμίας, ηλικίας, πολύ μικρών γραμμάτων, κτλ.). Και ο κ. Αναγνωστόπουλος αντί να σχολιάσει την παραπλάνηση, είδε... άλλα αντ' άλλων και υποστήριξε ότι το μόνο ζήτημα είναι «υγειονομικό», αν υπάρχει πολύς αέρας μέσα σε συσκευασία τροφίμων! Ταυτόχρονα, ζήτησε από τους καταναλωτές να κάνουν αυτοί επώνυμες καταγγελίες, στην πράξη ακυρώνοντας πλήρως τον ελεγκτικό ρόλο που θα έπρεπε να έχει το κράτος στην προστασία του καταναλωτή. 
Ο κ. Γεωργιάδης του Νέου ΙΝΚΑ ανέφερε από την πλευρά του ότι υπάρχουν εκατοντάδες καταγγελίες, καθώς «από την αρχή της κρίσης άρχισε να γίνεται ορατό αυτό το φαινόμενο, πλέον έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο» και σημείωσε ότι ενώ «δεν είναι παράνομη η μείωση ποσότητας του προϊόντος, αυτό δεν πρέπει να γίνεται με τρόπο παραπλανητικό, κατά παραβίαση των διατάξεων προστασίας, του νόμου 2251/1994 για την παραπλάνηση του καταναλωτή».
Παράδοξο προέκυψε σε ερώτηση δημοσιογράφων προς τους δύο, αν έχουν έρθει σε επαφή για να φτάσουν αυτές οι καταγγελίες στον ελεγκτικό μηχανισμό του υπουργείου. Παρά τις προσπάθειες των δημοσιογράφων, καμία από τις δύο πλευρές δεν επιβεβαίωσε ότι έδωσε ή παρέλαβε τέτοιες πληροφορίες.
Κατακλείδα ήταν η θέση της προέδρου των Βενζινοπωλών Αττικής Μαρίας Ζάγκα, που όπως τόνισε «είναι υποχρέωση του κράτους να ελέγχει και να παρακολουθεί τι παίζει σε όλο το εμπόριο ... στα καύσιμα και στα ξύλα έχουμε πλαφόν. Αλλά βλέπω ότι έχουν ξεφύγει τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Τον Δεκέμβριο έπεσαν οι τιμές στα καύσιμα, είδα τις τιμές να ανεβαίνουν στα ράφια», όπως είπε.
«Περιμένω από την κυβέρνηση να γίνονται έλεγχοι, να ψάχνουν από μόνοι τους. Το καλάθι είναι μία ψευδαίσθηση ότι εκεί υπάρχει φτήνια, όταν έξω υπάρχει κάτι πιο φθηνό ... όπως στα καύσιμα, περιμένω να γίνονται έλεγχοι και να το ψάχνουν. Κάπου πρέπει να μπει ένα πλαίσιο, να μαζευτεί αυτό το πράγμα. Αλλιώς θα είναι εξαπάτηση και τίποτα άλλο».
avgi.gr

_________________
ΓΓ Προστασίας Καταναλωτή / «Πολύ φυσιολογικό» οι μειωμένες ποσότητες σε ίδιες συσκευασίες και το ακριβό «καλάθι» 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης