Σας στέλνουμε το link με το video της ομιλίας: https://youtu.be/x4ctiSw2f7I
Τις ευθύνες των ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ που απαρέγκλιτα εφάρμοσαν την εγκληματική πολιτική της ΕΕ για πλήρη απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων, κατήγγειλε από το βήμα της βουλής, ο Νίκος Καραθανασόπουλος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ μιλώντας στην Ολομέλεια της βουλής, επί του νομοσχεδίου του υπ. Δικαιοσύνης για τα διοικητικά δικαστήρια.
Στηλίτευσε τα κροκοδείλια δάκρυά τους αλλά και το ψευτοκαβγά που στήνουν μεταξύ τους για να κρύψουν τις ευθύνες τους για την πολιτική απελευθέρωσης, τεμαχισμού και ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, που εφάρμοσαν πιστά από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και να αθωώσουν την εγκληματική πολιτική της ΕΕ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε τις νομοθετικές τους πρωτοβουλίες που έγιναν ως εξής:
Ο Ν. Καραθανασόπουλος υπογράμμισε ότι το τραγικό συμβάν ανέδειξε τον αντιδραστικό χαρακτήρα του κράτους, το οποίο δεν είναι ανίκανο, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, αλλά ικανό να στηρίζει τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων και εχθρικό στην κάλυψη των λαϊκών αναγκών. Στο βωμό του κέρδους, θυσιάζονται τα λαϊκά δικαιώματα, ακόμα και η ζωή του λαού, όπως αποδείχθηκε με το προδιαγεγραμμένο έγκλημα σημείωσε και τόνισε πως το ΚΚΕ δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στο έργο της επιτροπής που έστησε η κυβέρνηση, καθώς το πόρισμά της έχει ήδη προετοιμαστεί.
Σημείωσε, ακόμα πως είναι προκλητικό εκ μέρους της κυβέρνησης, να παρουσιάζει ως λύση την ΕΕ, την ώρα που η δική της πολιτική ευθύνεται για τα πολύνεκρα σιδηροδρομικά ατυχήματα, που μόνο το 2021 στις χώρες της ΕΕ ανέρχονται σε 1389 με 683 νεκρούς και 513 τραυματίες. Μάλιστα, υπογράμμισε τα 97 ατυχήματα αφορούσαν σύγκρουση τρένων.
Αποκάλυψε, επίσης, ότι στη λογική κόστους - οφέλους, πρόσφατα η Κομισιόν, στις 22 Φλεβάρη με απόφασή της εξαίρεσε το σιδηροδρομικό δίκτυο Μάαστριχτ - Ααχεν, από το σύστημα ασφαλείας, γιατί εκτίμησε πως η αναβάθμιση του δικτύου ήταν ασύμφορη οικονομικά.
Κατήγγειλε τις ελληνικές κυβερνήσεις που δεν έχουν στις προτεραιότητές τους τις σύγχρονες υποδομές για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, όπως αντιπλημμυρικά, αντισεισμικά και αντιπυρικά έργα ενώ ο ισχυρισμός τους ότι δεν υπάρχουν χρήματα, καταρρέει μπροστά στα υπέρογκα κονδύλια που δίνουν για τα νέα εξοπλιστικά προγράμματα, τα οποία δεν υπηρετούν την άμυνα της χώρας αλλά τους νατοϊκούς σχεδιασμούς.
Κατήγγειλε την πολιτική κόστους - οφέλους που όλες οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν και είναι εμπόδιο στη λήψη μέτρων ασφάλειας ενώ υπενθύμισε πως ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, ήταν αυτός που το προηγούμενο διάστημα, δήλωνε πως προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να διαπραγματευθεί με την Κομισιόν για να λάβει η Ελλάδα χρήματα, προκειμένου να συνδεθούν τα βόρεια λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως της Αλεξανδρούπολης, που έχει μετατραπεί σε Σούδα του Βορρά για να μεταφέρει ΝΑΤΟϊκούς και αμερικανούς στρατιώτες.
Καταλήγοντας, εξέφρασε την στήριξη του ΚΚΕ στις κινητοποιήσεις της νεολαίας και των εργαζομένων, για να μην συγκαλυφθεί το έγκλημα, τονίζοντας ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να μετατρέψει την οργή του λαού σε οργανωμένη δύναμη που θα φέρει τα πάνω - κάτω και στις επικείμενες εκλογές θα τιμωρήσει και πολιτικά τους πραγματικούς υπεύθυνους της τραγωδίας.
Τις ευθύνες των ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ που απαρέγκλιτα εφάρμοσαν την εγκληματική πολιτική της ΕΕ για πλήρη απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων, κατήγγειλε από το βήμα της βουλής, ο Νίκος Καραθανασόπουλος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ μιλώντας στην Ολομέλεια της βουλής, επί του νομοσχεδίου του υπ. Δικαιοσύνης για τα διοικητικά δικαστήρια.
Στηλίτευσε τα κροκοδείλια δάκρυά τους αλλά και το ψευτοκαβγά που στήνουν μεταξύ τους για να κρύψουν τις ευθύνες τους για την πολιτική απελευθέρωσης, τεμαχισμού και ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, που εφάρμοσαν πιστά από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και να αθωώσουν την εγκληματική πολιτική της ΕΕ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε τις νομοθετικές τους πρωτοβουλίες που έγιναν ως εξής:
- το 2009 η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου αποφάσισε το δεύτερο πακέτο απελευθέρωσης του σιδηροδρόμου που τεμάχισε τον ΟΣΕ σε διάφορες θυγατρικές.
- το 2013 , η συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε την πορεία ιδιωτικοποίησης του μεταφορικού έργου
- το 2016, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προωθεί τον διαχωρισμό του μεταφορικού έργου από το σιδηροδρομικό δίκτυο και περνά η ιδιωτικοποίηση του κερδοφόρου τμήματος, του μεταφορικού έργου με απαλλαγή του ιδιώτη από τη συντήρηση του δικτύου, που έμεινε στο δημόσιο.
- το 2017, πάλι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, προχώρησε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την πώλησή της στους Ιταλούς έναντι 45 εκατομ. ευρώ και το χρέος της να μένει στο κράτος
- Το 2018, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κάνει διευθέτηση του χρόνου εργασίας, θεσμοθετώντας για τους εργαζόμενους του ΟΣΕ, να δουλεύουν έως και 9 μέρες χωρίς ρεπό
- το 2019, επί κυβέρνησης ΝΔ, από κοινού με ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν το τρίτο πακέτο οδηγιών της ΕΕ για πλήρη απελευθέρωση
- το 2022, η κυβέρνηση της ΝΔ, επεκτείνει τη σύμβαση με τους Ιταλούς και της δίνει μάλιστα, ως μπόνους 50 εκατομμύρια ευρώ για την άγονη γραμμή Αθήνα – Θεσκη, τη μοναδική γραμμή που λειτουργεί στη χώρα μας!
Κράτος εχθρικό για τις ανάγκες του λαού
Ο Ν. Καραθανασόπουλος υπογράμμισε ότι το τραγικό συμβάν ανέδειξε τον αντιδραστικό χαρακτήρα του κράτους, το οποίο δεν είναι ανίκανο, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, αλλά ικανό να στηρίζει τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων και εχθρικό στην κάλυψη των λαϊκών αναγκών. Στο βωμό του κέρδους, θυσιάζονται τα λαϊκά δικαιώματα, ακόμα και η ζωή του λαού, όπως αποδείχθηκε με το προδιαγεγραμμένο έγκλημα σημείωσε και τόνισε πως το ΚΚΕ δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στο έργο της επιτροπής που έστησε η κυβέρνηση, καθώς το πόρισμά της έχει ήδη προετοιμαστεί.
Σημείωσε, ακόμα πως είναι προκλητικό εκ μέρους της κυβέρνησης, να παρουσιάζει ως λύση την ΕΕ, την ώρα που η δική της πολιτική ευθύνεται για τα πολύνεκρα σιδηροδρομικά ατυχήματα, που μόνο το 2021 στις χώρες της ΕΕ ανέρχονται σε 1389 με 683 νεκρούς και 513 τραυματίες. Μάλιστα, υπογράμμισε τα 97 ατυχήματα αφορούσαν σύγκρουση τρένων.
Αποκάλυψε, επίσης, ότι στη λογική κόστους - οφέλους, πρόσφατα η Κομισιόν, στις 22 Φλεβάρη με απόφασή της εξαίρεσε το σιδηροδρομικό δίκτυο Μάαστριχτ - Ααχεν, από το σύστημα ασφαλείας, γιατί εκτίμησε πως η αναβάθμιση του δικτύου ήταν ασύμφορη οικονομικά.
Κατήγγειλε τις ελληνικές κυβερνήσεις που δεν έχουν στις προτεραιότητές τους τις σύγχρονες υποδομές για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, όπως αντιπλημμυρικά, αντισεισμικά και αντιπυρικά έργα ενώ ο ισχυρισμός τους ότι δεν υπάρχουν χρήματα, καταρρέει μπροστά στα υπέρογκα κονδύλια που δίνουν για τα νέα εξοπλιστικά προγράμματα, τα οποία δεν υπηρετούν την άμυνα της χώρας αλλά τους νατοϊκούς σχεδιασμούς.
Κατήγγειλε την πολιτική κόστους - οφέλους που όλες οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν και είναι εμπόδιο στη λήψη μέτρων ασφάλειας ενώ υπενθύμισε πως ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, ήταν αυτός που το προηγούμενο διάστημα, δήλωνε πως προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να διαπραγματευθεί με την Κομισιόν για να λάβει η Ελλάδα χρήματα, προκειμένου να συνδεθούν τα βόρεια λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως της Αλεξανδρούπολης, που έχει μετατραπεί σε Σούδα του Βορρά για να μεταφέρει ΝΑΤΟϊκούς και αμερικανούς στρατιώτες.
Καταλήγοντας, εξέφρασε την στήριξη του ΚΚΕ στις κινητοποιήσεις της νεολαίας και των εργαζομένων, για να μην συγκαλυφθεί το έγκλημα, τονίζοντας ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να μετατρέψει την οργή του λαού σε οργανωμένη δύναμη που θα φέρει τα πάνω - κάτω και στις επικείμενες εκλογές θα τιμωρήσει και πολιτικά τους πραγματικούς υπεύθυνους της τραγωδίας.
_________________
- Έγκλημα Τέμπη: Άρον άρον έσβησαν τα ονόματα των θυμάτων μπροστά από τη Βουλή (Video)
- Έγκλημα Τέμπη: «Μπάζωσαν» τις ευθύνες Καραμανλή στην εξεταστική
- Έγκλημα στα Τέμπη: «Παραμικρό» οι 57 νεκροί κύριε Σιμόπουλε; (Video)
- ΚΚΕ: Ένοχη η συντεχνία κυβερνήσεων και ομίλων για το έγκλημα στα Τέμπη (VIDEO)
- «Δεν φταίει η κακιά η ώρα, αλλά το καπιταλιστικό κέρδος για το έγκλημα στα Τέμπη (VIDEO)»
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης