Σοβιετικός κινηματογράφος και Καραγιαννοπούλου
1/4/2023, 10:00
Ευθυμία Καραγιαννοπούλου (Efthimia Karagiannopoulou)Ευθυμία Καραγιαννοπούλου (Efthimia Karagiannopoulou) • 1st • 1st :performing_arts:Θεατρολόγος - Θεωρητικός Θεάτρου με ειδίκευση στην Ιστορία της Φιλοσοφίας & Θεατροπαιδαγωγός & Λυρική Τραγουδίστρια (Υψίφωνος):performing_arts::performing_arts:Θεατρολόγος - Θεωρητικός Θεάτρου με ειδίκευση στην Ιστορία της Φιλοσοφίας & Θεατροπαιδαγωγός & Λυρική Τραγουδίστρια (Υψίφωνος):performing_arts:
:
Σοβιετικός Κινηματογράφος: Ιστορία, μορφές, δείγματα!
Οι επαναστάσεις είναι πρωτίστως κοινωνικές και τρέφονται μέσα από την ανθρώπινη πρωτοβουλία των ατόμων και των κοινωνιών. Οι επαναστάσεις δεν συντελούνται σε γραφεία ούτε από τεχνοκράτες. Αντίθετα, ορίζονται ως τέτοιες μόνο όταν διαπνέονται από πνεύμα αυτοθυσίας και άρνησης του δεσποτισμού.
Σε αυτό μου το άρθρο πραγματεύομαι τη σχέση ιστορίας και κινηματογραφικής τέχνης όπως αποτυπώνεται μέσα από τη Σοβιετική Αισθητική που αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία της έβδομης τέχνης. Σαφέστερα, ο Σοβιετικός Κινηματογράφος αποτελεί ένα ιδιόμορφο κινηματογραφικό είδος λόγω του σαφέστατου ιδεολογικού και πολιτικού προσανατολισμού που το διακρίνει και της σημαντικότατης εξέλιξης που έθεσε στο μοντάζ. Έτσι, μέσα από τα χαρακτηριστικά των βασικότερων εκπροσώπων του είδους και των ενδεικτικών ταινιών (που αποτελούν δείγματα αναφοράς) αποτυπώνεται η ιδιότητα αυτής της τέχνης στη διαμαρτυρία ενός πρωτοπόρου καλλιτέχνη που αντιλαμβάνεται τον εαυτό του πρωτίστως ως υπερασπιστή της Οκτωβριανής Επανάστασης και δευτερευόντως ως αισθητικό δημιουργό.
Καλή σας ανάγνωση!
@cinema @lifesteps @Hollywood @AlexanderSergeyevichPushkin @VladimirTatlin @VsevolodMeyerhold @expressionism @LeoTolstoy @Bauhaus @politicalcinema @Russiancinema @soviet @politicalcinema @art @theatre @avantegarde @culture
:
Σοβιετικός Κινηματογράφος: Ιστορία, μορφές, δείγματα!
Οι επαναστάσεις είναι πρωτίστως κοινωνικές και τρέφονται μέσα από την ανθρώπινη πρωτοβουλία των ατόμων και των κοινωνιών. Οι επαναστάσεις δεν συντελούνται σε γραφεία ούτε από τεχνοκράτες. Αντίθετα, ορίζονται ως τέτοιες μόνο όταν διαπνέονται από πνεύμα αυτοθυσίας και άρνησης του δεσποτισμού.
Σε αυτό μου το άρθρο πραγματεύομαι τη σχέση ιστορίας και κινηματογραφικής τέχνης όπως αποτυπώνεται μέσα από τη Σοβιετική Αισθητική που αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία της έβδομης τέχνης. Σαφέστερα, ο Σοβιετικός Κινηματογράφος αποτελεί ένα ιδιόμορφο κινηματογραφικό είδος λόγω του σαφέστατου ιδεολογικού και πολιτικού προσανατολισμού που το διακρίνει και της σημαντικότατης εξέλιξης που έθεσε στο μοντάζ. Έτσι, μέσα από τα χαρακτηριστικά των βασικότερων εκπροσώπων του είδους και των ενδεικτικών ταινιών (που αποτελούν δείγματα αναφοράς) αποτυπώνεται η ιδιότητα αυτής της τέχνης στη διαμαρτυρία ενός πρωτοπόρου καλλιτέχνη που αντιλαμβάνεται τον εαυτό του πρωτίστως ως υπερασπιστή της Οκτωβριανής Επανάστασης και δευτερευόντως ως αισθητικό δημιουργό.
Καλή σας ανάγνωση!
@cinema @lifesteps @Hollywood @AlexanderSergeyevichPushkin @VladimirTatlin @VsevolodMeyerhold @expressionism @LeoTolstoy @Bauhaus @politicalcinema @Russiancinema @soviet @politicalcinema @art @theatre @avantegarde @culture
_________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης