Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit      




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
26575 Δημοσιεύσεις - 93%
1753 Δημοσιεύσεις - 6%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
25 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
9 Δημοσιεύσεις - 100%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 50Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PanagiotisΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 30266 θέματασε 25942 θέματα
Σύνδεση

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 26575
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΡΑ Empty ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΡΑ

25/2/2019, 10:55
ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΡΑ

ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΓΟΡΗΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Σ/Ν ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


Το μοντέλο της παραχώρησης της χρήσης και εκμετάλλευσης δραστηριοτήτων στα 10 Περιφερειακά Λιμάνια είναι σωστό, μόνο όταν εντάσσεται σε συνολικό σχέδιο Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής ενιαίο και για τα 10, για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.


Επειδή το παρόν νομοσχέδιο είναι πρωθύστερο, ανελαστικό και ανεδαφικό, δεν μπορούμε παρά να το καταψηφίσουμε. Κι αυτό γιατί:


1.       Χωρίς πλήρες σχέδιο λιμενικής πολιτικής. Πώς θα γίνει η επιλογή των δραστηριοτήτων που θα παραχωρηθούν; Θα λειτουργούν συμπληρωματικά ή ανταγωνιστικά τα 10 αυτά λιμάνια, και ιδίως εκείνα που μοιράζονται τον ίδιο θαλάσσιο χώρο; Δυστυχώς, με το παρόν νομοσχέδιο τα οδηγούμε είτε σε οικονομική δυσπραγία είτε σε έλλειψη ενδιαφέροντος για επενδύσεις.


2.       Ο Σύμβουλος που θα αποφασίζει για ποιές δραστηριότητες θα παραχωρούνται σε κάθε λιμάνι, ποιά συμφέροντα θα εξυπηρετεί; Του ελληνικού δημοσίου ή των επενδυτών;


3.       Το αντάλλαγμα για την παραχώρηση θα δίδεται στο ΤΑΙΠΕΔ για την εξυπηρέτηση του χρέους. Πώς θα καθοριστεί το αντάλλαγμα, ώστε όταν το λιμάνι απογυμνώνεται από τις κύριες δραστηριότητες ο Οργανισμός Λιμένα, να παραμένει βιώσιμος; Όταν η Κυβέρνηση φέρνει τέτοιου είδους νομοσχέδια στη Βουλή, θα πρέπει να τα συνοδεύει με μια σαφή εικόνα όχι μόνο της διαδικασίας που θα ακολουθηθεί, αλλά και των οικονομικών συνεπειών που προκαλούνται.


4.       Ο Υπουργός ναι μεν διόρθωσε την απαράδεκτη διάταξη που όριζε το ελληνικό δημόσιο ως εγγυητή υπέρ του παραχωρησιούχου. Όμως η παροχή εγγύησης υπέρ του Οργανισμού Λιμένα δεν χρειάζεται, τη στιγμή που η ίδια εταιρία θα παρέχει τις υποπαραχωρήσεις. Ενδεχόμενα να αποτελέσει δαμόκλειο σπάθη και να οδηγήσει σε αποικιακού τύπου απαιτήσεις από τους επενδυτές.


5.       Ευχάριστη εξέλιξη το ότι ο Υπουργός δεν εξαιρεί πλέον την Κρήτη από την αρμοδιότητα της Γ.Γ. Νησιωτικής πολιτικής (αφού όμως με προηγούμενο νομοθέτημα την εξαίρεσε από το Μεταφορικό Ισοδύναμο) και εισάγει και το Μ.Ι. για τις Κρητικές επιχειρήσεις το 2ο εξάμηνο του 2019.


Όμως δεν αρκεί αυτό για να υπερψηφίσουμε το παρόν σχέδιο νόμου.




Παρακολουθήστε την τοποθέτηση του κ. Καρρά στον σύνδεσμο: https://youtu.be/e0rdFobU6lQ

_________________
ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΡΑ 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης