newsit.gr: Το εν λόγω οδικό έργο, στο οποίο θα συμμετάσχει Intrakat, θα είναι το μεγαλύτερο στη νότια Πελοπόννησο
29/4/2023, 10:02
Τη συμμετοχή της σε ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα της χώρας, επισφράγισε η Intrakat, καθώς μαζί με την Άκτωρ Παραχωρήσεις, υπέγραψαν την Παρασκευή 21/4/23 παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, σύμβαση ύψους 239,2 εκατ. ευρώ για το έργο ΣΔΙΤ που αφορά τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
[*]Το εν λόγω οδικό έργο, στο οποίο θα συμμετάσχει η Intrakat, θα είναι το μεγαλύτερο στη νότια Πελοπόννησο, όπου ένας νέος σύγχρονος άξονας θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί.Η σημασία του έργου
Καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία καθώς, το έργο θα αναβαθμίσει καίρια τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους μετακίνησης. Εκτός από τη βελτιωμένη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, ο νέος οδικός άξονας θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέας και το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής.
Ως αποτέλεσμα θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα και παράλληλα θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.
Ο ρόλος της Intrakat
Για τον όμιλο Intrakat, που επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην αγορά, το έργο αυτό καταδεικνύει την δυναμική συμβολή του στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Η διοίκηση επιβεβαιώνει, ότι ο όμιλος διασφαλίζει πως τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Η σύμβαση σύμπραξης έχει διάρκεια 30 χρόνια, από τα οποία 4 χρόνια είναι η διάρκεια της κατασκευής και 26 χρόνια η περίοδος συντήρησης, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνει η εγκατάσταση των εργοταξίων για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.
[*]Το εν λόγω οδικό έργο, στο οποίο θα συμμετάσχει η Intrakat, θα είναι το μεγαλύτερο στη νότια Πελοπόννησο, όπου ένας νέος σύγχρονος άξονας θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί.Η σημασία του έργου
Καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία καθώς, το έργο θα αναβαθμίσει καίρια τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους μετακίνησης. Εκτός από τη βελτιωμένη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, ο νέος οδικός άξονας θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέας και το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής.
Ως αποτέλεσμα θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα και παράλληλα θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.
Ο ρόλος της Intrakat
Για τον όμιλο Intrakat, που επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην αγορά, το έργο αυτό καταδεικνύει την δυναμική συμβολή του στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Η διοίκηση επιβεβαιώνει, ότι ο όμιλος διασφαλίζει πως τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σημειώνεται ότι, το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή – αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους 49 χλμ και συγκεκριμένα τα τμήματα: Καλαμάτα – Ριζόμυλος, συνολικού μήκους 16,4km. – Ριζόμυλος – Πύλο, μήκους 24,4km. – Πύλος – Μεθώνη, μήκους 7,9km, καθώς επίσης και πολλά συνοδευτικά έργα όπως, ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.ά.Η σύμβαση σύμπραξης έχει διάρκεια 30 χρόνια, από τα οποία 4 χρόνια είναι η διάρκεια της κατασκευής και 26 χρόνια η περίοδος συντήρησης, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνει η εγκατάσταση των εργοταξίων για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.
_________________
- «Η ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, είναι έργο πνοής για την Αττική»
- “Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ”
- Αυτό είναι το αρχικό πρωτόκολλο με το οποίο προγραμματίζεται να γίνει ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθήνας
- Άλλη μια αρθρούκλα τού Ρηνουδιού μου - Το μεγαλύτερο σκάνδαλο είναι η πολιτική τού δικομματισμού
- Πειθαρχική έρευνα κατά του Κούγια για τη δήλωση «τι να το κάνεις ένα παιδί το οποίο είναι τετραπληγικό»
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης