Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit    




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
23750 Δημοσιεύσεις - 94%
1101 Δημοσιεύσεις - 4%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
14 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
170 Δημοσιεύσεις - 75%
53 Δημοσιεύσεις - 23%
2 Δημοσιεύσεις - 1%
1 Δημοσίευση - 0%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUSΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 26773 θέματασε 22986 θέματα

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 23750
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

Ζητούν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Καλλιθέα Αθήνα Empty Ζητούν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Καλλιθέα Αθήνα

28/7/2023, 09:36
Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών - Καλλιθέα
Αθήνα


Περιγραφή


Η ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μας μεγαλώνει και αναζητά νέα άτομα για το Contact Center.

Θεωρείς ότι η επικοινωνία είναι το πιο δυνατό σου χαρακτηριστικό ;

Σου αρέσει η εξυπηρέτηση πελατών;

Θέλεις να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον;

Αν ΝΑΙ τότε στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σημείωμα σου για να ενταχθείς και εσύ στην ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου.

Τι αναζητούμε;
  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω εισερχομένων κλήσεων, γραπτής επικοινωνίας & live chat
  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση, κατανόηση & καταγραφή αιτημάτων
  • Διαχείριση αιτημάτων & διερεύνηση αναγκών των πελατών
  • Πλήρης ενημέρωση των πελατών αναφορικά με τα αιτήματα τους
  • Διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών
  • Εύρεση καλύτερων δυνατών λύσεων ανάλογα με το αίτημα κάθε πελάτη

Απαραίτητα Προσόντα


  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί
  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Επαγγελματισμός & πνεύμα ομαδικότητας, με όρεξη για εκπαίδευση
  • Στόχο την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων & την εξέλιξη

Παροχές


  • Σύμβαση αορίστου χρόνου και δυνατότητα επιλογής Full ή Part Time απασχόληση
  • Πλήρη εκπαίδευση & καθοδήγηση με αποδοχές
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών & πλήρη ασφαλιστική κάλυψη
  • Mηνιαίο Bonus παραγωγικότητας
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρείας)
  • Εξαιρετικό & φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές απασχόλησης & εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς
  • Απόδοση πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου
  • Referral Bonus up to 80€

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο: Εμφάνιση διεύθυνσης email στο jobfind.gr και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου. Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

_________________
Ζητούν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών - Καλλιθέα Αθήνα 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης