Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit      




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
26649 Δημοσιεύσεις - 93%
1772 Δημοσιεύσεις - 6%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
25 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
83 Δημοσιεύσεις - 81%
19 Δημοσιεύσεις - 19%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 50Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PanagiotisΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 30355 θέματασε 26020 θέματα
Σύνδεση

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 26650
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

Reporters United Empty Reporters United

7/2/2024, 14:22
Έναν χρόνο μετά τα Τέμπη, αποκαλύπτουμε αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι συνεχίζονται τα προβλήματα ασφαλείας των επιβατών.

Mπείτε στην ιστοσελίδα τών Reporters United για να διαβάσετε τα θέματα ολόκληρα
Νέα αποκάλυψη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο: Το Reporters United φέρνει στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι οι υπεύθυνοι του ελληνικού σιδηροδρόμου δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από την τραγωδία των Τεμπών. Στο τμήμα Λιανοκλάδι – Λάρισα, μήκους 120 χιλιομέτρων, τα τρένα κυκλοφορούν «με όλα τα συστήματα ασφάλειας σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης απενεργοποιημένα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».
Reporters United 078e6604-544e-7ce4-2d60-2f84c4b32e82

Τέμπη, ένας χρόνος μετά: Τα τρένα είναι πάλι τυφλά


Το Reporters United φέρνουν στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ που δείχνει ότι οι υπεύθυνοι του ελληνικού σιδηροδρόμου δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από την τραγωδία των Τεμπών. Στο τμήμα Λιανοκλάδι – Λάρισα, μήκους 120 χιλιομέτρων, τα τρένα κυκλοφορούν «με όλα τα συστήματα ασφάλειας σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης απενεργοποιημένα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη.
Διαβάστε ακόμη στο R•U:
Reporters United Fa5da59c-298a-0db6-1d4b-15a9e2d8a07f

Συγκάλυψη στις ράγες: Γνώριζαν για τις ρωγμές εδώ και 15 χρόνια


Την ώρα που η κοινοπραξία των εταιρειών τρέχει να αντικαταστήσει τους ακατάλληλους στρωτήρες (αντιδρώντας έτσι σιωπηρά στην αποκάλυψή μας το περασμένο καλοκαίρι), ο πρόεδρος του ΟΣΕ παραδέχεται ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται μόνον εκεί: Χιλιάδες ρηγματωμένοι στρωτήρες είναι διάσπαρτοι σ’ όλο το δίκτυο. Η ΤΕΡΝΑ -παρότι η μεγαλύτερη παρτίδα είναι δική της- απαντά: «Δεν θα μπορέσουμε να σας συνδράμουμε περαιτέρω». Ο προμηθευτής της πρώτης ύλης, η ελληνική πολυεθνική ΤΙΤΑΝ, ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα ήταν γνωστό εδώ και 15 χρόνια!
 

Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη.
Reporters United 9dc87d13-924d-3df7-97a6-bccc21001020

Αποκάλυψη: 10.689 ρωγμές κάτω από το τρένο


Εσωτερικά έγγραφα και φωτογραφίες που έρχονται για πρώτη φορά στο φως από την ΕφΣυν και το Reporters United τεκμηριώνουν: Υπάρχουν 10.689 ρηγματωμένοι στρωτήρες (τραβέρσες από μπετόν πάνω στις οποίες πατούν οι ράγες) στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός. Το πρόβλημα εντοπίστηκε το 2019 και διαρκώς επιδεινώνεται ενώ τα τρένα συνεχίζουν να κινούνται με 140 χλμ/ώρα. Η πλειοψηφία των προβληματικών στρωτήρων προέρχονται από παρτίδες που προμήθευσε η εταιρεία ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΑΕΒΕ, θυγατρική της ΤΕΡΝΑ. Η ΤΕΡΝΑ αναγνωρίζει το πρόβλημα.


Της Ευρυδίκης Μπερσή.
Βίντεο & Φωτογραφίες: Κώστας Παπαδάκης.

_________________
Reporters United 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης