Η Παιδεία χρειάζεται τομές και αλλαγές, που απαιτείται να συμβαδίζουν με τις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών
2/3/2024, 12:26
Ημερομηνία: 28/2/2024
Ώρα: 16:30
Το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος,
συνεχίζει να είναι εν ισχύ, κ. Πιερρακάκη.
Ο υπουργός Παιδείας κ. Κ. Πιερρακάκης παραδέχθηκε ότι το άρθρο 16 του Συντάγματος «χρειάζεται αναθεώρηση», προκειμένου να επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά «η χώρα δεν μπορεί να περιμένει».
Προφανώς μιλάει για τον εαυτό του.
Τι άλλο πρέπει να εκφράσει ένας υπουργός, ώστε να σταματήσει άμεσα η διαδικασία ψήφισης του ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ νομοσχεδίου;
Ο παράνομος (εφόσον ψηφιστεί) υπουργός, προσπαθεί να υλοποιήσει τις εντολές του κ. Μητσοτάκη, να εξυπηρετήσει δηλαδή τα οικονομικά συμφέροντα στην εκπαίδευση και να εξασφαλίσει περισσότερο χρόνο στην κυβέρνησή του, αλλά και λαμπρότερο μέλλον στα στελέχη της.
Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων -οποιασδήποτε μορφής και καθεστώτος παρακολούθησης- είναι αντι-συνταγματική πράξη.
Το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος, συνεχίζει να είναι εν ισχύ και πολύ ξεκάθαρο.
Όσοι δε, το καταπατήσουν θα πρέπει να λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη.
Η κούφια επιχειρηματολογία περί “κινητικότητας” βρίσκει ευήκοα ώτα μόνο από το σκληροπυρηνικό ακροατήριο της ΝΔ, το οποίο είναι πολύ δεκτικό ώστε να αναπαράξει την ψηφοθηρική/πελατειακού τύπου αντίληψη της κυβέρνησης της καταστροφής.
Η Παιδεία χρειάζεται τομές και αλλαγές, που απαιτείται να συμβαδίζουν με τις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών.
Η πλήρης σε όλα τα επίπεδα αναβάθμιση των Πανεπιστημίων, η κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων, η μετατροπή της Γ’ Λυκείου σε έτος προ-πανεπιστημιακό, η αλλαγή των στόχων της Τεχνικής εκπαίδευσης, η νέα γενιά Καθηγητών και Δασκάλων και οι αναβάθμισή τους, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα του νέου μοντέλου Παιδείας που θα έχει κεντρικό στόχο την δημιουργία αυτεξούσιων ανθρώπων.
Γραφείο Τύπου
ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
Ώρα: 16:30
Το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος,
συνεχίζει να είναι εν ισχύ, κ. Πιερρακάκη.
Ο υπουργός Παιδείας κ. Κ. Πιερρακάκης παραδέχθηκε ότι το άρθρο 16 του Συντάγματος «χρειάζεται αναθεώρηση», προκειμένου να επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά «η χώρα δεν μπορεί να περιμένει».
Προφανώς μιλάει για τον εαυτό του.
Τι άλλο πρέπει να εκφράσει ένας υπουργός, ώστε να σταματήσει άμεσα η διαδικασία ψήφισης του ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ νομοσχεδίου;
Ο παράνομος (εφόσον ψηφιστεί) υπουργός, προσπαθεί να υλοποιήσει τις εντολές του κ. Μητσοτάκη, να εξυπηρετήσει δηλαδή τα οικονομικά συμφέροντα στην εκπαίδευση και να εξασφαλίσει περισσότερο χρόνο στην κυβέρνησή του, αλλά και λαμπρότερο μέλλον στα στελέχη της.
Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων -οποιασδήποτε μορφής και καθεστώτος παρακολούθησης- είναι αντι-συνταγματική πράξη.
Το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος, συνεχίζει να είναι εν ισχύ και πολύ ξεκάθαρο.
Όσοι δε, το καταπατήσουν θα πρέπει να λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη.
Η κούφια επιχειρηματολογία περί “κινητικότητας” βρίσκει ευήκοα ώτα μόνο από το σκληροπυρηνικό ακροατήριο της ΝΔ, το οποίο είναι πολύ δεκτικό ώστε να αναπαράξει την ψηφοθηρική/πελατειακού τύπου αντίληψη της κυβέρνησης της καταστροφής.
Η Παιδεία χρειάζεται τομές και αλλαγές, που απαιτείται να συμβαδίζουν με τις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών.
Η πλήρης σε όλα τα επίπεδα αναβάθμιση των Πανεπιστημίων, η κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων, η μετατροπή της Γ’ Λυκείου σε έτος προ-πανεπιστημιακό, η αλλαγή των στόχων της Τεχνικής εκπαίδευσης, η νέα γενιά Καθηγητών και Δασκάλων και οι αναβάθμισή τους, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα του νέου μοντέλου Παιδείας που θα έχει κεντρικό στόχο την δημιουργία αυτεξούσιων ανθρώπων.
Γραφείο Τύπου
ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
_________________
- Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι από την Παιδεία, την δυνατότητα οργανωμένης ελεύθερης έκφρασης και την εξασφάλιση όρων αξιοπρεπούς διαβίωσης για τα παιδιά, εξαρτάται το μέλλον της κοινωνίας μας
- «Για την Περιφέρεια Αττικής δεν υπάρχουν "δικά μας παιδιά", υπάρχουν μόνον οι ανάγκες των πολιτών»
- Οι κάθετες τομές παραμένουν ανοικτές
- Οι τομές στην Ιερά Οδό παραμένουν ακλόνητες
- Απαιτείται σεβασμός
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης