Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
29/8/2019, 10:10
Σήμερα 25/9/19, δυο φορές δεν είχαμε τηλεφωνία. Κλείσαμε το ρούτερ, το ξανανοίξαμε και ήρθε η γραμμή.
_________________
Απ: Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
29/8/2019, 10:41
Μετά από 20 λεπτά ήλθε
_________________
Απ: Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
4/9/2019, 14:35
Πριν από λίγο πήραμε το 13840, δώσαμε τον αριθμό τηλεφώνου μας σε αυτοματοποιημενη ερώτηση και μετά μας είπε "Παρακαλώ περιμένετε", αλλά μετά από λίγα δευτερόλεπτα ακούσαμε το σήμα ότι η γραμμή είναι κατειλημμένη (το τουτουτουτουτουτου συνεχώς).
Αυτό έγινε δυο φορές.
Αυτό έγινε δυο φορές.
_________________
Απ: Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
19/9/2019, 20:39
Στις 9.30 περίπου και στις 20.20 ξαναβγήκε οφ η τηλεφωνική γραμμή, σήμερα 19 Σεπτεμβρίου.
_________________
Απ: Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
15/10/2019, 10:55
Χτες, ο τεχνικός τής Vodafone που πήραμε τηλέφωνο, μάς είπε πως όταν κάνουμε τη διαδικασία reset πατώντας με άκρο συνδετήρα την ειδική τρυπίτσα τού ρούτερ μας, μπορεί να κάψουμε τη συσκευή, κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει.
_________________
Απ: Τα προβλήματά με το τηλέφωνό μας (Vodafone, αγόρασε τη CYTA με την οποία είχαμε συμβόλαιο)
29/10/2019, 19:47
Kαι σήμερα είχαμε προβλήματα. Κάποιος μάς είπε ότι μπορεί να είναι το ΚΑΦΑΟ
_________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης