Και το Αιγάλεω μεταξύ τών πληγέντων δήμων
16/9/2019, 10:12
ΚΤΥΠ ΑΕ: Οδηγός για το δευτεροβάθμιο μετασεισμικό έλεγχο σχολείων
16 Σεπτεμβρίου 2019
Πηγή: ecopress.gr
Του Αργύρη Δεμερτζή/
Αναλυτικές οδηγίες για το Δευτεροβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο, δίνει έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ, το οποίο αναφέρει ότι απαιτείται έλεγχος υλικών σκυροδέματος, αφενός μεν με καταστροφικές μεθόδους (πυρηνοληψίες κτλ.), αφετέρου δε με μη καταστροφικές μεθόδους (κρουσιμέτρηση, εξόλκευση ήλου, υπερηχοσκόπηση κτλ.) βάσει του ΚΑΝΕΠΕ.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά στις ενανθρακώσεις, απαιτείται δοκιμή για τον έλεγχο του βάθους ενανθράκωσης, χημικές αναλύσεις σκυροδέματος, έλεγχος οξείδωσης ράβδων οπλισμού και φασματογραφικός έλεγχος ή δοκιμή εφελκυσμού.
Οι ανωτέρω έλεγχοι διενεργούνται από εξειδικευμένα ιδιωτικά γραφεία μελετών, τα οποία διαθέτουν τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, στα οποία οι Δήμοι αναθέτουν την μελέτη των επισκευών βάσει του ν. 4412/2016.
Βάσει των αποτελεσμάτων αυτών των ελέγχων, οι μελετητές συντάσσουν την οριστική μελέτη αποκατάστασης των ζημιών και εκδίδεται από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης η αντίστοιχη άδεια επισκευών.
Μετά το πέρας των εργασιών επισκευής, καθώς και αυτές ανατίθενται από τους Δήμους βάσει του ν. 4412/2016, η Οριστική Παραλαβή του έργου από τον Δήμο, επέχει θέση καταλληλότητας χρήσης του κτιρίου.
Αρμοδιότητες
Σύμφωνα με το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ οι δήμοι της Αττικής είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τις επισκευές των σχολικών κτιρίων στο λεκανοπέδιο που επλήγησαν από τον σεισμό του περασμένου Ιουλίου. Η Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. έχει μεν συντρέχουσα αρμοδιότητα για όσα σχολικά κτίρια της ανήκουν, ωστόσο ακόμη κι αν ενεργοποιηθεί η αρμοδιότητά της με τη συνδρομή ειδικών προϋποθέσεων, δεν διασφαλίζεται η έγκαιρη αποπεράτωση των απαιτούμενων εργασιών επισκευής.
Έργα συντήρησης και επισκευής
Το εύρος των προγραμματισμένων έργων που «τρέχει» σε όλη την επικράτεια, σημειώνει η ΚΤΥΠ ΑΕ στο έγγραφο της δεν της επιτρέπουν να ολοκληρώσει έργα επισκευής σε διάστημα μικρότερο της διετίας. Γι’ αυτό, σύμφωνα με την Κτιριακές Υποδομές ΑΕ «η υλοποίηση των επισκευών των σχολικών μονάδων από κάθε οικείο Δήμο που έχει και την βασική αρμοδιότητα, είναι η πλέον συμφέρουσα χρονικά».
Η συντρέχουσα αρμοδιότητα της ΚΤΥΠ ΑΕ μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αδυναμίας των αρμόδιων υπηρεσιών των δήμων και με ειδική εντολή του εποπτεύοντος υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εφ’ όσον εξασφαλιστεί η αντίστοιχη χρηματοδότηση της εταιρείας.
Πληγέντες Δήμοι
Τις προϋποθέσεις της ειδικής εντολής και της χρηματοδότησης που πρέπει να συντρέχουν για να αναλάβει η ΚΤΥΠ ΑΕ έργα συντήρησης και επισκευής σε σχολικά κτίρια της Αττικής, επισημαίνονται στο ενημερωτικό έγγραφό της ΚΤΥΠ ΑΕ, το οποίο κοινοποιείται προς τις τεχνικές υπηρεσίες των πληγέντων δήμων από τον σεισμό της 19ης/07/2019.
-Οι δήμοι είναι: Πετρούπολης, Διονύσου, Αχαρνών, Χαϊδαρίου, Ν. Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, Αλίμου, Αγίων Αναργύρων – Καματερού, Μεταμόρφωσης, Ιλίου, Μάνδρας – Ειδυλλίας, Αγίας Παρασκευής, Ηρακλείου, Αιγάλεω, Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Αγίας Βαρβάρας, Καλλιθέας, Ελευσίνας, Φυλής, Κορυδαλλού, Πεντέλης .
Το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ
Ολόκληρο το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ, με θέμα «Δευτεροβάθμιος Μετασεισμικός Έλεγχος – Αποκατάσταση βλαβών σε σχολικά κτήρια από τον σεισμό της 19ης/07/2019», που υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Χαρωνίτης, το οποίο κοινοποιείται προς το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών και τους Δήμους έχει ως εξής:
«Όσον αφορά στην διενέργεια από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. Δευτεροβάθμιου Μετασεισμικού Ελέγχου, μελέτης και αποκατάστασης των βλαβών που προκλήθηκαν σε διδακτήρια των Δήμων της Αττικής μετά τον σεισμό της 19ης/07/2019 σας ενημερώνουμε ότι:
Σε ότι αφορά σε τυχόν παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικά κτήρια, σύμφωνα με το άρθρο 75 παράγραφος Ι περίπτωση στ’ 1, του ν. 3463/2006 (Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων) όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 4, περίπτωση 25 του άρθρου 94 του νόμου ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α), σε συνδυασμό με την παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 1894/1990, η συντήρηση και οι επισκευές είναι αρμοδιότητα των κατά τόπους Δήμων, ανεξάρτητα από την αιτία που τις προκαλεί.
Με το άρθρο 132 παρ. 2.1 του ν. 4199/2013 (ΦΕΚ 216 Α/11.10.2013), η Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. απέκτησε νομική δυνατότητα «συντρέχουσας αρμοδιότητας» για τις επισκευές των σχολικών κτηρίων, η άσκηση της οποίας όμως υποχωρεί σε σχέση με αυτή των ΟΤΑ, λόγω της ευθύνης η οποία προβλέπεται ευθέως στην ειδική διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 5 του ν. 1894/1990.
Σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, οι αρμοδιότητες της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. για μελέτες και εκτέλεση έργων συντήρησης και επισκευής δημόσιων σχολικών κτηρίων, που λειτουργούν, είναι συντρέχουσες με αυτές των Δήμων για σχολικά κτήρια που ανήκουν στην εταιρεία.
Όσον αφορά στον Δευτεροβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο, αυτός απαιτεί έλεγχο υλικών σκυροδέματος, αφενός μεν με καταστροφικές μεθόδους (πυρηνοληψίες κτλ.), αφετέρου δε με μη καταστροφικές μεθόδους (κρουσιμέτρηση, εξόλκευση ήλου, υπερηχοσκόπηση κτλ.) βάσει του ΚΑΝΕΠΕ. Ειδικότερα, σε ότι αφορά στις ενανθρακώσεις, απαιτείται δοκιμή φαινολοφθαλεΐνης για τον έλεγχο του βάθους ενανθράκωσης, χημικές αναλύσεις σκυροδέματος, έλεγχος οξείδωσης ράβδων οπλισμού και φασματογραφικός έλεγχος ή δοκιμή εφελκυσμού.
Οι ανωτέρω έλεγχοι διενεργούνται από εξειδικευμένα ιδιωτικά γραφεία μελετών, τα οποία διαθέτουν τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, στα οποία οι Δήμοι αναθέτουν την μελέτη των επισκευών βάσει του ν. 4412/2016. Βάσει των αποτελεσμάτων αυτών των ελέγχων, οι μελετητές συντάσσουν την οριστική μελέτη αποκατάστασης των ζημιών και εκδίδεται από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης η αντίστοιχη άδεια επισκευών.
Μετά το πέρας των εργασιών επισκευής, καθώς και αυτές ανατίθενται από τους Δήμους βάσει του ν. 4412/2016, η Οριστική Παραλαβή του έργου από τον Δήμο, επέχει θέση καταλληλότητας χρήσης του κτιρίου.
Για όλες τις ανωτέρω διαδικασίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην οικεία Υπηρεσία Δόμησης.
Σε περίπτωση αδυναμίας υλοποίησης των παραπάνω από τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε όμορο Δήμο ή στην Περιφέρεια που ανήκετε και εφόσον και αυτοί δηλώσουν αδυναμία, είναι δυνατή η ανάθεση των ως άνω διαδικασιών στην Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., κατόπιν εντολής του εποπτεύοντος Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και της εξασφάλισης της αντίστοιχης χρηματοδότησης προς την εταιρεία.
Ωστόσο ενημερώνουμε ότι η συντρέχουσα αρμοδιότητα της εταιρείας δεν είναι δυνατόν να ενεργοποιηθεί όταν το εύρος των ήδη προγραμματισμένων έργων Παιδείας, Υγείας, Δικαιοσύνης και άλλων φορέων του δημοσίου σε όλη την Επικράτεια, σε φάση μελέτης, κατασκευής και εξοπλισμού είναι τέτοιο, που τα έργα των επισκευών των Δήμων της Αττικής δεν θα είναι δυνατόν να τελεσφορήσουν από την εταιρεία προ της συμπλήρωσης τουλάχιστον διετίας. Ως εκ τούτου και επειδή οι ανωτέρω διαδικασίες είναι κοινές για όλες τις αναθέτουσες αρχές, είναι σαφές ότι η υλοποίηση των επισκευών των σχολικών μονάδων από κάθε οικείο Δήμο που έχει και την βασική αρμοδιότητα, είναι η πλέον συμφέρουσα χρονικά.
Τέλος, σημειώνεται ότι από τον Πρωτοβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο που διενεργείται από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., δεν υποδεικνύεται ο τρόπος επισκευής ούτε παρέχεται από την εταιρεία πιστοποιητικό καταλληλότητας των χώρων μετά από τις όποιες τυχόν επισκευές, βάσει τον ανωτέρω έλεγχο.
Ο Πρωτοβάθμιος Μετασεισμικός Έλεγχος είναι ένας Ταχύς Οπτικός Έλεγχος που σκοπό έχει να ενημερώσει άμεσα τις αρμόδιες υπηρεσίες των Δήμων αν οι τυχόν απαιτούμενες επισκευές στην σχολική μονάδα μπορούν να εκτελεστούν με το σχολείο σε χρήση (χαρακτηρισμός Α ή Β) ή μη (χαρακτηρισμός Γ, Δ, Ε και ΣΤ). Εξαίρεση αποτελεί η κατά περίπτωση υπόδειξη της απλής απομάκρυνσης ή καθαίρεσης περιορισμένων σε έκταση δομικών στοιχείων που η πτώση τους εγκυμονεί κίνδυνο, χωρίς το κτήριο στο σύνολό του να είναι επικίνδυνο».
16 Σεπτεμβρίου 2019
Πηγή: ecopress.gr
Του Αργύρη Δεμερτζή/
Αναλυτικές οδηγίες για το Δευτεροβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο, δίνει έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ, το οποίο αναφέρει ότι απαιτείται έλεγχος υλικών σκυροδέματος, αφενός μεν με καταστροφικές μεθόδους (πυρηνοληψίες κτλ.), αφετέρου δε με μη καταστροφικές μεθόδους (κρουσιμέτρηση, εξόλκευση ήλου, υπερηχοσκόπηση κτλ.) βάσει του ΚΑΝΕΠΕ.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά στις ενανθρακώσεις, απαιτείται δοκιμή για τον έλεγχο του βάθους ενανθράκωσης, χημικές αναλύσεις σκυροδέματος, έλεγχος οξείδωσης ράβδων οπλισμού και φασματογραφικός έλεγχος ή δοκιμή εφελκυσμού.
Οι ανωτέρω έλεγχοι διενεργούνται από εξειδικευμένα ιδιωτικά γραφεία μελετών, τα οποία διαθέτουν τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, στα οποία οι Δήμοι αναθέτουν την μελέτη των επισκευών βάσει του ν. 4412/2016.
Βάσει των αποτελεσμάτων αυτών των ελέγχων, οι μελετητές συντάσσουν την οριστική μελέτη αποκατάστασης των ζημιών και εκδίδεται από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης η αντίστοιχη άδεια επισκευών.
Μετά το πέρας των εργασιών επισκευής, καθώς και αυτές ανατίθενται από τους Δήμους βάσει του ν. 4412/2016, η Οριστική Παραλαβή του έργου από τον Δήμο, επέχει θέση καταλληλότητας χρήσης του κτιρίου.
Αρμοδιότητες
Σύμφωνα με το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ οι δήμοι της Αττικής είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τις επισκευές των σχολικών κτιρίων στο λεκανοπέδιο που επλήγησαν από τον σεισμό του περασμένου Ιουλίου. Η Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. έχει μεν συντρέχουσα αρμοδιότητα για όσα σχολικά κτίρια της ανήκουν, ωστόσο ακόμη κι αν ενεργοποιηθεί η αρμοδιότητά της με τη συνδρομή ειδικών προϋποθέσεων, δεν διασφαλίζεται η έγκαιρη αποπεράτωση των απαιτούμενων εργασιών επισκευής.
Έργα συντήρησης και επισκευής
Το εύρος των προγραμματισμένων έργων που «τρέχει» σε όλη την επικράτεια, σημειώνει η ΚΤΥΠ ΑΕ στο έγγραφο της δεν της επιτρέπουν να ολοκληρώσει έργα επισκευής σε διάστημα μικρότερο της διετίας. Γι’ αυτό, σύμφωνα με την Κτιριακές Υποδομές ΑΕ «η υλοποίηση των επισκευών των σχολικών μονάδων από κάθε οικείο Δήμο που έχει και την βασική αρμοδιότητα, είναι η πλέον συμφέρουσα χρονικά».
Η συντρέχουσα αρμοδιότητα της ΚΤΥΠ ΑΕ μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αδυναμίας των αρμόδιων υπηρεσιών των δήμων και με ειδική εντολή του εποπτεύοντος υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εφ’ όσον εξασφαλιστεί η αντίστοιχη χρηματοδότηση της εταιρείας.
Πληγέντες Δήμοι
Τις προϋποθέσεις της ειδικής εντολής και της χρηματοδότησης που πρέπει να συντρέχουν για να αναλάβει η ΚΤΥΠ ΑΕ έργα συντήρησης και επισκευής σε σχολικά κτίρια της Αττικής, επισημαίνονται στο ενημερωτικό έγγραφό της ΚΤΥΠ ΑΕ, το οποίο κοινοποιείται προς τις τεχνικές υπηρεσίες των πληγέντων δήμων από τον σεισμό της 19ης/07/2019.
-Οι δήμοι είναι: Πετρούπολης, Διονύσου, Αχαρνών, Χαϊδαρίου, Ν. Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, Αλίμου, Αγίων Αναργύρων – Καματερού, Μεταμόρφωσης, Ιλίου, Μάνδρας – Ειδυλλίας, Αγίας Παρασκευής, Ηρακλείου, Αιγάλεω, Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Αγίας Βαρβάρας, Καλλιθέας, Ελευσίνας, Φυλής, Κορυδαλλού, Πεντέλης .
Το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ
Ολόκληρο το έγγραφο της ΚΤΥΠ ΑΕ, με θέμα «Δευτεροβάθμιος Μετασεισμικός Έλεγχος – Αποκατάσταση βλαβών σε σχολικά κτήρια από τον σεισμό της 19ης/07/2019», που υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Χαρωνίτης, το οποίο κοινοποιείται προς το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών και τους Δήμους έχει ως εξής:
«Όσον αφορά στην διενέργεια από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. Δευτεροβάθμιου Μετασεισμικού Ελέγχου, μελέτης και αποκατάστασης των βλαβών που προκλήθηκαν σε διδακτήρια των Δήμων της Αττικής μετά τον σεισμό της 19ης/07/2019 σας ενημερώνουμε ότι:
Σε ότι αφορά σε τυχόν παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικά κτήρια, σύμφωνα με το άρθρο 75 παράγραφος Ι περίπτωση στ’ 1, του ν. 3463/2006 (Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων) όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 4, περίπτωση 25 του άρθρου 94 του νόμου ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α), σε συνδυασμό με την παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 1894/1990, η συντήρηση και οι επισκευές είναι αρμοδιότητα των κατά τόπους Δήμων, ανεξάρτητα από την αιτία που τις προκαλεί.
Με το άρθρο 132 παρ. 2.1 του ν. 4199/2013 (ΦΕΚ 216 Α/11.10.2013), η Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. απέκτησε νομική δυνατότητα «συντρέχουσας αρμοδιότητας» για τις επισκευές των σχολικών κτηρίων, η άσκηση της οποίας όμως υποχωρεί σε σχέση με αυτή των ΟΤΑ, λόγω της ευθύνης η οποία προβλέπεται ευθέως στην ειδική διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 5 του ν. 1894/1990.
Σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, οι αρμοδιότητες της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. για μελέτες και εκτέλεση έργων συντήρησης και επισκευής δημόσιων σχολικών κτηρίων, που λειτουργούν, είναι συντρέχουσες με αυτές των Δήμων για σχολικά κτήρια που ανήκουν στην εταιρεία.
Όσον αφορά στον Δευτεροβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο, αυτός απαιτεί έλεγχο υλικών σκυροδέματος, αφενός μεν με καταστροφικές μεθόδους (πυρηνοληψίες κτλ.), αφετέρου δε με μη καταστροφικές μεθόδους (κρουσιμέτρηση, εξόλκευση ήλου, υπερηχοσκόπηση κτλ.) βάσει του ΚΑΝΕΠΕ. Ειδικότερα, σε ότι αφορά στις ενανθρακώσεις, απαιτείται δοκιμή φαινολοφθαλεΐνης για τον έλεγχο του βάθους ενανθράκωσης, χημικές αναλύσεις σκυροδέματος, έλεγχος οξείδωσης ράβδων οπλισμού και φασματογραφικός έλεγχος ή δοκιμή εφελκυσμού.
Οι ανωτέρω έλεγχοι διενεργούνται από εξειδικευμένα ιδιωτικά γραφεία μελετών, τα οποία διαθέτουν τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, στα οποία οι Δήμοι αναθέτουν την μελέτη των επισκευών βάσει του ν. 4412/2016. Βάσει των αποτελεσμάτων αυτών των ελέγχων, οι μελετητές συντάσσουν την οριστική μελέτη αποκατάστασης των ζημιών και εκδίδεται από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης η αντίστοιχη άδεια επισκευών.
Μετά το πέρας των εργασιών επισκευής, καθώς και αυτές ανατίθενται από τους Δήμους βάσει του ν. 4412/2016, η Οριστική Παραλαβή του έργου από τον Δήμο, επέχει θέση καταλληλότητας χρήσης του κτιρίου.
Για όλες τις ανωτέρω διαδικασίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην οικεία Υπηρεσία Δόμησης.
Σε περίπτωση αδυναμίας υλοποίησης των παραπάνω από τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε όμορο Δήμο ή στην Περιφέρεια που ανήκετε και εφόσον και αυτοί δηλώσουν αδυναμία, είναι δυνατή η ανάθεση των ως άνω διαδικασιών στην Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., κατόπιν εντολής του εποπτεύοντος Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και της εξασφάλισης της αντίστοιχης χρηματοδότησης προς την εταιρεία.
Ωστόσο ενημερώνουμε ότι η συντρέχουσα αρμοδιότητα της εταιρείας δεν είναι δυνατόν να ενεργοποιηθεί όταν το εύρος των ήδη προγραμματισμένων έργων Παιδείας, Υγείας, Δικαιοσύνης και άλλων φορέων του δημοσίου σε όλη την Επικράτεια, σε φάση μελέτης, κατασκευής και εξοπλισμού είναι τέτοιο, που τα έργα των επισκευών των Δήμων της Αττικής δεν θα είναι δυνατόν να τελεσφορήσουν από την εταιρεία προ της συμπλήρωσης τουλάχιστον διετίας. Ως εκ τούτου και επειδή οι ανωτέρω διαδικασίες είναι κοινές για όλες τις αναθέτουσες αρχές, είναι σαφές ότι η υλοποίηση των επισκευών των σχολικών μονάδων από κάθε οικείο Δήμο που έχει και την βασική αρμοδιότητα, είναι η πλέον συμφέρουσα χρονικά.
Τέλος, σημειώνεται ότι από τον Πρωτοβάθμιο Μετασεισμικό Έλεγχο που διενεργείται από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., δεν υποδεικνύεται ο τρόπος επισκευής ούτε παρέχεται από την εταιρεία πιστοποιητικό καταλληλότητας των χώρων μετά από τις όποιες τυχόν επισκευές, βάσει τον ανωτέρω έλεγχο.
Ο Πρωτοβάθμιος Μετασεισμικός Έλεγχος είναι ένας Ταχύς Οπτικός Έλεγχος που σκοπό έχει να ενημερώσει άμεσα τις αρμόδιες υπηρεσίες των Δήμων αν οι τυχόν απαιτούμενες επισκευές στην σχολική μονάδα μπορούν να εκτελεστούν με το σχολείο σε χρήση (χαρακτηρισμός Α ή Β) ή μη (χαρακτηρισμός Γ, Δ, Ε και ΣΤ). Εξαίρεση αποτελεί η κατά περίπτωση υπόδειξη της απλής απομάκρυνσης ή καθαίρεσης περιορισμένων σε έκταση δομικών στοιχείων που η πτώση τους εγκυμονεί κίνδυνο, χωρίς το κτήριο στο σύνολό του να είναι επικίνδυνο».
_________________
- Συμμετοχή Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών και υποψήφιου Βουλευτή Δυτικού Τομέα Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη σε εκδήλωση για την έναρξη της συνεργασίας μεταξύ των Δήμων Αγίων Αναργύρων - Καματερού
- 18ο Διαδημοτικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι των Δήμων Αιγάλεω – Χαϊδαρίου – Αγ. Βαρβάρας
- Ποδοσφαιρικοί αγώνες μεταξύ Γυμνασίων του Αιγάλεω
- 18ο Διαδημοτικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι των Δήμων Αιγάλεω - Χαϊδαρίου - Αγ. Βαρβάρας (Σάββατο 6/4/2024, 4.30 μ.μ.)
- 8ο Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα Δημοτικών Σχολείων των Δήμων Αιγάλεω-Χαϊδαρίου-Αγίας Βαρβάρας (Σάββατο 1/6/2024, 4.30 μ.μ.)
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης