Συνεχίζονται τα κολλήματα
11/11/2016, 11:55
Πριν λίγες μέρες, αφού καταφέραμε να βάλουμε τα πλαϊνά πλαστικά, φουσκώσαμε γύρω στο 90% τα δυο μεγάλα διαμερίσματα τού φουσκωτού μας που έχει μήκος 2,95 μέτρα, και ανακαλύψαμε ότι έφευγε λίγος αέρας από το σημείο που είναι κολλημένο το ύφασμα τού φουσκωτού με το σκληρό τμήμα που είναι στο τελικό μέρος τού ενός από τα δύο αυτά διαμερίσματα. Βάλαμε δυο ειδών κόλλες, μια που κάνει για ξύλο και άλλα υλικά, ελαστομερές, καθώς και κόλλα ντεκουπάζ, πειραματιζόμενοι, μια και έχουμε βάλει και στο άλλο τμήμα τις ίδιες κόλλες, και ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ δεν έχουμε πρόβλημα.
Έχουν παίξει ρόλο στις... πατέντες μας αυτές και κάτι που είπαν σε πρόσφατο πρόγραμμα της κρατικής τηλεόρασης πρωταθλητές της ιστιοπλοΐας, ότι έχουν κάνει διάφορες... πατέντες, εννοώντας ανορθόδοξες μεθόδους για την επίλυση προβλημάτων των σκαφών τους
Έχουν παίξει ρόλο στις... πατέντες μας αυτές και κάτι που είπαν σε πρόσφατο πρόγραμμα της κρατικής τηλεόρασης πρωταθλητές της ιστιοπλοΐας, ότι έχουν κάνει διάφορες... πατέντες, εννοώντας ανορθόδοξες μεθόδους για την επίλυση προβλημάτων των σκαφών τους
Απ: Συνεχίζονται τα κολλήματα
20/9/2021, 13:36
Το φουσκωτό αυτό, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 44 κιλά και έχει πλάτος 1,50 μέτρα.
Από το 2016 που κάναμε τις κολλήσεις-επισκευές, το έχουμε φουσκώσει 4 φορές και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Από το 2016 που κάναμε τις κολλήσεις-επισκευές, το έχουμε φουσκώσει 4 φορές και δεν υπάρχει πρόβλημα.
_________________
Απ: Συνεχίζονται τα κολλήματα
22/9/2021, 09:37
Βέβαια, για λόγους ασφαλείας, συνήθως κινείται στα 3 μέτρα βάθος, μια και οι... πατέντες πρέπει να δοκιμάζονται πριν ανοιχτούμε στα 16,5 μέτρα που είναι το μεγαλύτερο βάθος που έχουμε κινηθεί, και μάλιστα χωρίς επιβάτη. Στο βάθος αυτό έχουμε πάει μόνο δυο φορές. Σημειώστε δε ότι ο κινητήρας είναι μισού ίππου, οπότε οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι. Αυτό για όσους θέλουν να κάνουν πειράματα με τις κόλλες.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΠΡΟΣΟΧΗ!
_________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης