Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit      




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
26631 Δημοσιεύσεις - 93%
1771 Δημοσιεύσεις - 6%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
25 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
65 Δημοσιεύσεις - 78%
18 Δημοσιεύσεις - 22%
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 50Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PanagiotisΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 30335 θέματασε 26000 θέματα
Σύνδεση

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 26631
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

«Απαιτούμε μέτρα για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» Empty «Απαιτούμε μέτρα για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση»

13/4/2020, 20:39
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΟΝΕΩΝ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Απαιτούμε μέτρα για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
«Αγαπητοί γονείς,
Αναμφισβήτητα οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες. Η εξάπλωση του ιού COVID- 19 στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο προκαλεί δικαιολογημένα την ανησυχία όλων μας. Γνωρίζουμε ότι αυτή η πρωτοφανής κατάσταση έχει αποδιοργανώσει πλήρως τις ζωές μας.
Όσο κι αν θέλουν να μας πείσουν, δεν είμαστε όλοι ίσοι απέναντι στον κορονοϊό. Αυτοί που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή τώρα, (υγειονομικό προσωπικό, οδηγοί λεωφορείων, υπάλληλοι στα σουπερμάρκετ, προσωπικό Πολιτικής Προστασίας) είναι και πιο πιθανό να αρρωστήσουν επειδή ακριβώς είναι περισσότερο εκτεθειμένοι. Όσοι κάνουν χειρονακτική εργασία και δεν μπορούν να δουλέψουν από το σπίτι αναγκάζονται να δουλεύουν με ελαστικά ωράρια, με μείωση του μισθού τους 50%, ή έχουν απολυθεί.
Προσέχουμε, παραμένουμε σπίτι, παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ακολουθούμε τις οδηγίες των επιστημόνων. Όμως ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ. Διατηρούμε την ψυχραιμία μας, αναπτύσσοντας την αλληλεγγύη, αλλά και το στοχασμό που είναι πολύτιμος για να σταθούμε όρθιοι την επόμενη μέρα. Αυτή τη στάση την οφείλουμε όχι μόνο στον εαυτό μας, αλλά και στα παιδιά μας που τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζονται να βλέπουν στα μάτια μας την ψυχραιμία, τη διάθεση για δημιουργική "σπατάλη" του χρόνου, την αποφασιστικότητα και μαχητικότητα απέναντι στις κάθε λογής δυσκολίες. Και τούτο γιατί τόσο το "κλείσιμο στο σπίτι", όσο και η αποδιοργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος έχει σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών και των μικρότερων, αλλά ειδικά αυτών που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές. Η ευεργετική στάση πολλών εκπαιδευτικών που από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό των μαθητών τους στέλνοντας εκπαιδευτικό υλικό, προτάσεις δημιουργικής απασχόλησης στο σπίτι ή απλά ένα μήνυμα συμπαράστασης και αισιοδοξίας αποδεικνύει πόσο κρίσιμο είναι μέσα σε αυτές τις συνθήκες να συνεχιστεί με όλους τους τρόπους αυτή η αναντικατάστατη παιδαγωγική επαφή, αξιοποιώντας όλα τα μέσα και τις δυνατότητες που προσφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, η εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
Στεκόμαστε με ευγνωμοσύνη δίπλα στους εκπαιδευτικούς που δίνουν τη μάχη να φτάνει η
επαφή και η γνώση στα κλειστά σπίτια μας. Απαιτούμε μαζί τους όλα τα απαραίτητα μέσα ώστε όλοι οι μαθητές και ιδιαίτερα των πιο φτωχών οικογενειών να έχουν ισότιμη πρόσβαση, για να τα καταφέρουν.
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες τους, τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί από την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (έλλειψη εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς/μαθητές, αδυναμία πρόσβασης στις διάφορες εκπαιδευτικές πλατφόρμες, αδυναμία των νεότερων μαθητών δημοτικού να μπορέσουν να διαχειριστούν τις νέες τεχνολογικές μεθόδους, ακόμα και μη σύνδεση internet λόγω οικονομικών δυσκολιών) αναδεικνύουν την ανισότητα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση, κάτι που όλοι οι εκπρόσωποι Γονέων (Σύλλογοι Γονέων – Ενώσεις – Ομοσπονδία Αττικής) έχουμε επισημάνει.
Και ενώ περιμέναμε ότι το Υπουργείο Παιδείας θα έκανε προσπάθεια να αποκαταστήσει αυτή την ανισότητα, παρέχοντας Η/Υ ή τάμπλετ στους μαθητές με την πρώτη εγκύκλιο προς τους Διευθυντές, έρχεται νέα διευκρινιστική εγκύκλιος που αναφέρει ότι η καταγραφή αφορά τις ελλείψεις στην σχολική μονάδα... ένας (1) υπολογιστής ανά σαράντα πέντε (45) μαθητές...
Και αυτό σε σχολεία με απόντες μαθητές!
Βιώνοντας μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση και τον εμπαιγμό του Υπουργείου Παιδείας, πρέπει “μένοντας στο σπίτι” να υψώσουμε την φωνή μας ,να μην μείνουμε σιωπηλοί!
Να συνεχίζουμε να διεκδικούμε:
:black_small_square: Να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέσα (Η/Υ, ταμπλετ) σε μαθητές και
εκπαιδευτικούς. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet.
:black_small_square: Να εξασφαλιστεί ότι στην Κεντρική Ψηφιακή Πλατφόρμα Διδακτικού Υλικού θα έχουν
πρόσβαση όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, άμεσα και χωρίς δυσκολίες σύνδεσης.
:black_small_square: Να διευκρινιστεί ότι εναλλακτικά και βοηθητικά μπορούν να αξιοποιηθούν και άλλα μέσα
π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, viber, ιστοσελίδες σχολικών μονάδων κ.ά.
:black_small_square: Να επιμορφωθούν άμεσα τεχνικά οι εκπαιδευτικοί, με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας.
Μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλιστεί ότι όλα τα παιδιά μπορούν να έχουν ισότιμη
πρόσβαση στο ίδιο εκπαιδευτικό υλικό.
Στεκόμαστε δυνατοί για όσο διάστημα διαρκέσει η πανδημία, ανυπομονώντας για την επιστροφή των παιδιών μας στα σχολεία.
Έχουμε επίγνωση ότι μόνο αυτή η ζωντανή παρουσία στο σχολείο μαθητών και εκπαιδευτικών μπορεί να συμβάλει ομαλά στη μόρφωση και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας.
Από αυτή την άποψη θεωρούμε την εκπαίδευση εξ αποστάσεως ως ένα προσωρινό έκτακτο μέτρο, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ζωντανή σχέση του σχολείου.
Και στο πιο απομακρυσμένο μέρος είναι απαραίτητο να υπάρχει σχολικό κτίριο, εκπαιδευτικός, μαθητής».
Αιγάλεω 11/4/2020

_________________
«Απαιτούμε μέτρα για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης