Διευρυμένο ωράριο για το κοινό στο ΚΕΠ
8/9/2021, 13:29
Διευρυμένο ωράριο για το κοινό στο ΚΕΠ
Ο Δήμος Αιγάλεω ενημερώνει ότι από τη Δευτέρα 6/9/21 το ΚΕΠ λειτουργεί
για το κοινό με διευρυμένο ωράριο, ενώ ο μέγιστος αριθμός ατόμων που
επιτρέπεται να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα εντός του καταστήματος είναι
πέντε (5) άτομα.
Πιο αναλυτικά:
*Δευτέρα έως και Παρασκευή από 8.00 π.μ. έως και 7.30 μ.μ.
*Σάββατο 8.00 π.μ. έως και 1.30 μ.μ.
Τα στοιχεία ηλεκτρονικής & τηλεφωνικής επικοινωνίας του ΚΕΠ είναι τα
ακόλουθα: d.aigaleo@kep.gov.gr, 2132053000, 2132053010, 2132053018,
2132053020, 2132053022, 2132053021, 2132053022, 2132053023, 2132053027,
2132053028. FAX: 2105986036.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ραντεβού.
Διατηρείται παράλληλα η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ραντεβού, είτε με
τηλεφωνική προσυνεννόηση, είτε ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας
rantevou.kep.gov.gr.
Επιπρόσθετα λειτουργεί κανονικά η υπηρεσία myKEPlive η οποία παρέχει
διαδικασίες υψηλής ζήτησης για:
1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση
2) Υποβολή αίτησης
3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους
χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της
υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι
τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
--
Γραφείο Τύπου Δήμου Αιγάλεω
Ιερά Οδός 364 & Κάλβου, Αιγάλεω, 12243
T 2132044820
Ο Δήμος Αιγάλεω ενημερώνει ότι από τη Δευτέρα 6/9/21 το ΚΕΠ λειτουργεί
για το κοινό με διευρυμένο ωράριο, ενώ ο μέγιστος αριθμός ατόμων που
επιτρέπεται να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα εντός του καταστήματος είναι
πέντε (5) άτομα.
Πιο αναλυτικά:
*Δευτέρα έως και Παρασκευή από 8.00 π.μ. έως και 7.30 μ.μ.
*Σάββατο 8.00 π.μ. έως και 1.30 μ.μ.
Τα στοιχεία ηλεκτρονικής & τηλεφωνικής επικοινωνίας του ΚΕΠ είναι τα
ακόλουθα: d.aigaleo@kep.gov.gr, 2132053000, 2132053010, 2132053018,
2132053020, 2132053022, 2132053021, 2132053022, 2132053023, 2132053027,
2132053028. FAX: 2105986036.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ραντεβού.
Διατηρείται παράλληλα η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ραντεβού, είτε με
τηλεφωνική προσυνεννόηση, είτε ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας
rantevou.kep.gov.gr.
Επιπρόσθετα λειτουργεί κανονικά η υπηρεσία myKEPlive η οποία παρέχει
διαδικασίες υψηλής ζήτησης για:
1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση
2) Υποβολή αίτησης
3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους
χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της
υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι
τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
--
Γραφείο Τύπου Δήμου Αιγάλεω
Ιερά Οδός 364 & Κάλβου, Αιγάλεω, 12243
T 2132044820
_________________
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης