- syndr
- Αριθμός μηνυμάτων : 302
Ημερομηνία εγγραφής : 02/12/2021
Μόλις μπουν λεφτά, θα πάρετε κι εσείς
16/5/2022, 15:30
Μας εστάλη το παρακάτω:
epay - Ειδοποίηση ανεπαρκούς υπολοίπου και άμεσης κάλυψης αυτού- MID 1 Αγαπητέ Πελάτη
Στα πλαίσια των όρων της μεταξύ μας σύμβασης υπηρεσιών εκκαθάρισης συναλλαγών θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν κατέστη δυνατή η χρέωση του λογαριασμού σας με το ποσό οφειλής σας προς την Euronet Merchant Services A.E (εναλλακτικά αναφερόμενη ως «epay») έως την 16/05/22. Το ποσό οφειλής αφορά είτε χρεώσεις υπηρεσιών σχετικές με το POS σας είτε χρεώσεις από συναλλαγές. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις χρεώσεις ή το υπόλοιπό σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 2103898954.
Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στην κατάθεση του ποσού των -3.72 ευρώ στον λογαριασμό της Euronet Merchant Services με IBAN GR13 0172 0110 0050 1110 4849 377 – Τράπεζα Πειραιώς.
Προκειμένου να καταστεί εφικτός ο άμεσος εντοπισμός της πληρωμής σας παρακαλούμε όπως προβείτε στις κάτωθι ενέργειες:
- Συμπεριλάβετε τον κωδικό MID 141138172 κατά την κατάθεση στην περιγραφή της πληρωμής.
- Αποστείλετε την απόδειξη της κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: FINOPS-EMS@euronetworldwide.com.
- ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση που δεν συμπεριληφθεί ο κωδικός MID στην ως άνω περιγραφή της πληρωμής, δεν θα καταστεί δυνατή η ενημέρωση του συστήματος εξόφλησης οφειλών με αποτέλεσμα να εξακολουθήσετε να εμφανίζεστε εκπρόθεσμος ως προς την εκπλήρωση των συμβατικών σας υποχρεώσεων.
Με εκτίμηση,
EMS - Department of Finance Operations
Το παραπάνω το περάσαμε για σπαμ. Όμως μπαίνοντας ηλεκτρονικά στην Τράπεζα, είδαμε πως πράγματι έτσι ήταν, μια και οι πελάτες μας τον τελευταίο καιρό δεν πολυπηρώνουν με κάρτα. Μόλις λοιπόν πληρωθούμε με κάρτα, θα μπορεί η παραπάνω εταιρία που συνεργάζεται με την Πειραιώς, να πάρει το παραπάνω ποσό. Τα λεφτα αυτά μας τα είχε ζητήσει η Πειραιώς, επειδή λέει δεν πολυκάνουμε χρήση τού POS, ως έξοδα συντήρησης. Και είπαμε τον λόγο που δεν γίνεται χρήση τού POS μεγάλη.
Μάλιστα το μέιλ που μας εστάλη, δεν μπορούσε να απαντηθεί, έτσι καταλάβαμε (γράφει noreply ο αποστολέας)...
epay - Ειδοποίηση ανεπαρκούς υπολοίπου και άμεσης κάλυψης αυτού- MID 1 Αγαπητέ Πελάτη
Στα πλαίσια των όρων της μεταξύ μας σύμβασης υπηρεσιών εκκαθάρισης συναλλαγών θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν κατέστη δυνατή η χρέωση του λογαριασμού σας με το ποσό οφειλής σας προς την Euronet Merchant Services A.E (εναλλακτικά αναφερόμενη ως «epay») έως την 16/05/22. Το ποσό οφειλής αφορά είτε χρεώσεις υπηρεσιών σχετικές με το POS σας είτε χρεώσεις από συναλλαγές. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις χρεώσεις ή το υπόλοιπό σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 2103898954.
Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στην κατάθεση του ποσού των -3.72 ευρώ στον λογαριασμό της Euronet Merchant Services με IBAN GR13 0172 0110 0050 1110 4849 377 – Τράπεζα Πειραιώς.
Προκειμένου να καταστεί εφικτός ο άμεσος εντοπισμός της πληρωμής σας παρακαλούμε όπως προβείτε στις κάτωθι ενέργειες:
- Συμπεριλάβετε τον κωδικό MID 141138172 κατά την κατάθεση στην περιγραφή της πληρωμής.
- Αποστείλετε την απόδειξη της κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: FINOPS-EMS@euronetworldwide.com.
- ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση που δεν συμπεριληφθεί ο κωδικός MID στην ως άνω περιγραφή της πληρωμής, δεν θα καταστεί δυνατή η ενημέρωση του συστήματος εξόφλησης οφειλών με αποτέλεσμα να εξακολουθήσετε να εμφανίζεστε εκπρόθεσμος ως προς την εκπλήρωση των συμβατικών σας υποχρεώσεων.
Με εκτίμηση,
EMS - Department of Finance Operations
Το παραπάνω το περάσαμε για σπαμ. Όμως μπαίνοντας ηλεκτρονικά στην Τράπεζα, είδαμε πως πράγματι έτσι ήταν, μια και οι πελάτες μας τον τελευταίο καιρό δεν πολυπηρώνουν με κάρτα. Μόλις λοιπόν πληρωθούμε με κάρτα, θα μπορεί η παραπάνω εταιρία που συνεργάζεται με την Πειραιώς, να πάρει το παραπάνω ποσό. Τα λεφτα αυτά μας τα είχε ζητήσει η Πειραιώς, επειδή λέει δεν πολυκάνουμε χρήση τού POS, ως έξοδα συντήρησης. Και είπαμε τον λόγο που δεν γίνεται χρήση τού POS μεγάλη.
Μάλιστα το μέιλ που μας εστάλη, δεν μπορούσε να απαντηθεί, έτσι καταλάβαμε (γράφει noreply ο αποστολέας)...
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης