Δορυφορική
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Κοινωνική Δικτύωση reddit      




Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του Δορυφορική στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά που έχουν επισημανθεί.
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
26566 Δημοσιεύσεις - 93%
1753 Δημοσιεύσεις - 6%
syndr (302)
302 Δημοσιεύσεις - 1%
48 Δημοσιεύσεις - 0%
25 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
3 Δημοσιεύσεις - 0%
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Elytis (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
JimFit (2)
2 Δημοσιεύσεις - 0%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
Κανένας
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 50Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PanagiotisΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 30257 θέματασε 25933 θέματα
Σύνδεση

Πήγαινε κάτω
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 26566
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2010
http://kafetzi-gr.webnode.gr

Αλλαγές στα μέσα μαζικής μεταφοράς Empty Αλλαγές στα μέσα μαζικής μεταφοράς

6/11/2018, 10:43
[In.gr] Ανατροπή στις συγκοινωνίες: Τι αλλάζει σε λεωφορεία, τρόλεϊ, ΚΤΕΛ
Αλλαγές σε όλο το φάσμα του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής αναμένεται να σημειωθούν το 2019. Μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς προβλέπεται μάλιστα να ανακοινωθεί και το σχέδιο του ΟΑΣΑ.

Η πρώτη αλλαγή πρόκειται να σημειωθεί στα ΚΤΕΛ Αττικής, η αφετηρία των οποίων θα απομακρυνθεί από το κέντρο της Αθήνας, με σκοπό να αποσυµφορηθούν βασικοί οδικοί άξονες.

Τα ΚΤΕΛ αντ’ αυτού θα ολοκληρώνουν τη διαδροµή τους σε τέσσερα νέα σηµεία, τα οποία βρίσκονται κοντά σε σταθµό µέσου σταθερής τροχιάς και οι γραµµές τους θα θεωρούνται κυκλικές (χωρίς αφετηρία/τέρµα), σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος».

Πως θα κινούνται τα ΚΤΕΛ:

-Το Νοµισµατοκοπείο (για όσα εξυπηρετούν τον ανατολικό τοµέα της Αττικής).
-Τον Ελαιώνα (για όσα εξυπηρετούν τον δυτικό τοµέα).
-Το Ελληνικό (για όσα καλύπτουν τις παραλιακές γραµµές).
-Την Κηφισιά (για όσα εξυπηρετούν τον βόρειο τοµέα).

Η αλλαγή αυτή θα αναδιαµορφώσει και τις τιµές των εισιτηρίων, καθώς από το συνολικό κόµιστρο που πλήρωναν οι επιβάτες θα αφαιρεθεί στις περισσότερες περιπτώσεις ποσό ύψους 1,40 ευρώ, ώστε το κοινό να συνεχίζει µε τα χρήµατα αυτά µε άλλο µέσο µαζικής µεταφοράς χωρίς επιπρόσθετη χρέωση. ∆εν θα υπάρξει καµία αλλαγή στα δροµολόγια των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν τοπικές γραµµές, όπως π.χ. τη διαδροµή Μαρκόπουλο-Ραφήνα.

Μεγάλες αλλαγές στον Πειραιά
Ριζικά αναμένεται να αλλάξει ο τρόπος που θα κινούνται τα ΜΜΜ στον Πειραιά, όπου σύμφωνα με το σχέδιο του ΟΑΣΑ θα λειτουργήσουν οι νέες γραμμές του τραμ και του μετρό.

Συγκεκριμένα, από το Φάληρο έως τον Πειραιά η επέκταση του τραμ θα έχει 7 νέες στάσεις στη διαδροµή εισόδου και 5 νέες στάσεις στη διαδροµή εξόδου.

Έως τον ερχόµενο Ιούνιο προγραµµατίζεται να παραδοθούν και οι τρεις νέοι σταθµοί του μετρό, οι πρώτοι της επέκτασης της γραµµής 3 προς Πειραιά. Πρόκειται για τους σταθµούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».
Σε δεύτερη φάση -έως το 2021- θα παραδοθούν και οι άλλοι τρεις σταθµοί, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «∆ηµοτικό Θέατρο». Με την ολοκλήρωση του έργου ο χρόνος µετάβασης από το αεροδρόµιο στο πρώτο λιµάνι της χώρας θα είναι 55 λεπτά. Παράλληλα, ο Πειραιάς θα µετατραπεί σε βασικό συγκοινωνιακό κόµβο, ο οποίος θα περιλαµβάνει τις γραµµές 1 και 3 του µετρό, τον προαστιακό σιδηρόδροµο, το τραµ και, φυσικά, το λιµάνι.

Πώς θα κινούνται λεωφορεία και τρόλεϊ
Σηµαντικές αλλαγές αναµένονται και στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ. Η στόχευση είναι η µείωση των οχηµάτων στους δρόµους, καθώς, όπως αναφέρει στο «Έθνος» ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, υπάρχουν βασικοί οδικοί άξονες µε µεγάλη συµφόρηση, όπως η λεωφόρος Κηφισίας, την οποία από το ύψος του Μεγάρου ΟΤΕ έως τη λεωφόρο Αλεξάνδρας διατρέχουν σήµερα 17 διαφορετικές λεωφορειακές γραµµές.
Ο ΟΑΣΑ θα επανεξετάσει το σύνολο των γραµµών κορµού. Στόχος είναι οι βασικές να παραµείνουν, ωστόσο ορισµένες θα κοπούν και θα µετατραπούν σε τροφοδοτικές των µέσων σταθερής τροχιάς. Οι γραµµές που εξετάζεται να καταργηθούν είναι εκείνες που καλύπτουν µεγάλες διαδροµές. Ωστόσο, όπως ξεκαθαρίζουν από το υπουργείο, δεν υπάρχει κανένας σχεδιασµός υποκατάστασής τους από γραµµές ΚΤΕΛ.

Αντιθέτως, η λύση που προκρίνεται σε περιπτώσεις γραµµών οι οποίες καλύπτονται σήµερα και από τους δύο φορείς είναι να προγραµµατίζονται ενιαία τα δροµολόγιά τους, ώστε να καλύπτονται οι συχνότητες, να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό και να µη φτάνουν όλα τα οχήµατα σχεδόν ταυτόχρονα σε µια στάση.

_________________
Αλλαγές στα μέσα μαζικής μεταφοράς 3_eaay31
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης