- syndr
- Αριθμός μηνυμάτων : 302
Ημερομηνία εγγραφής : 02/12/2021
Από την Πειραιώς
29/7/2022, 12:30
Μη εκτέλεση μεταχρονολογημένων/ επαναλαμβανόμενων εντολών λόγω απενεργοποίησης κωδικών winbank
Λόγω της απενεργοποίησης των κωδικών πρόσβασής σας στη winbank, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει μεταχρονολογημένες/ επαναλαμβανόμενες εντολές μέσω των καναλιών winbank web banking και winbank mobile app, η εκτέλεσή τους δε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί, για το χρονικό διάστημα που οι κωδικοί σας παραμένουν ανενεργοί.
Για να ενεργοποιήσετε ξανά την πρόσβασή σας στη winbank, μπορείτε:
α) Εάν θυμάστε το Password σας επιλέξτε “Επαναφορά Πρόσβασης”
β) Εάν ξεχάσατε το Password σας επιλέξτε “Επανέκδοση Password”
Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε στο +30 210 3288000 κλήση όλο το 24ωρο ή επισκεφθείτε ένα κατάστημα του Δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης