Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ ! ( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Μπλεκ αλλά ελληνικά στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
Κορυφαίοι συγγραφείς
Διαχειριστής (24290) | ||||
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης (1169) | ||||
syndr (302) | ||||
Πνεύμα_Αντιλογίας (48) | ||||
Μπλεκ αλλά ελληνικά (23) | ||||
Eρυθρός Αστέρας (3) | ||||
Εγκαίφιος (3) | ||||
kalimeris 1453 (2) | ||||
Elytis (2) | ||||
JimFit (2) |
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27390 θέματα σε 23542 θέματα
Γεγονότα
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ1003 Μαρ 2024
Μπάσκετ στον δρόμοΔωρεάν25 Ιούν 2022
Διαγόρας Δρυοπιδέων - ΑΕΚΔωρεάν12 Φεβ 2020
Συγκέντρωση ΚΚΕΔωρεάν13 Νοέ 2019
1η Συνάντηση ΧορωδιώνΔωρεάν08 Οκτ 2019
Ο Ανδρέας Μαρτίνος έφερε στα Ναυπηγεία Ελευσίνας πλοίο του για επισκευή
Σελίδα 1 από 1
Ο Ανδρέας Μαρτίνος έφερε στα Ναυπηγεία Ελευσίνας πλοίο του για επισκευή
Την στήριξη των Ελλήνων εφοπλιστών απολαμβάνουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας στο μεσοδιάστημα έως την τελική μεταβίβασή τους στην ONEX.
Τελευταια ενημερωση: 26/12/2022, 4:08 ΜΜ
Θριάσιο (ιστοσελίδα)
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ: 4΄
Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο MR «Minerva Antonia», ναυπηγήσεως 2008, χωρητικότητας 46.923 DWT. Ο στόλος της Minerva Μarine INC αποτελείται από 68 πλοία εκ των οποίων 56 δεξαμενόπλοια και 12 φορτηγά πλοία. Από τα 56 δεξαμενόπλοια τα 29 είναι υπό ελληνική σημαία, με τον Ανδρέα Μαρτίνο να έχει βάλει το όνομά του στον κατάλογο με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που στηρίζουν το ελληνικό νηολόγιο.
Στη «φάκα» σπείρα που είχε… φετίχ με τις μοτοσυκλέτες στην Αττική
Στο στόχαστρο των πλειστηριασμών και η έδρα της «Κοντοβερός» στον Ασπρόπυργο
Tα ναυπηγεία θα είναι έτοιμα για να επαναλειτουργήσουν Ιούνιο με Αύγουστο του 2023.
Την αρχή έκανε ο Πέτρος Παππάς. Όπως έχει επισημάνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΝΕΧ, Πάνος Ξενοκώστας «οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ζήτησαν την αρωγή και συνδρομή μας για μια δοκιμαστική ενδιάμεση περίοδο λειτουργίας προς οικονομική στήριξη τους και άμεσες επιβαλλόμενες παρεμβάσεις σε κρίσιμες υποδομές απαξιωμένες για δεκαετίες.
Ο Όμιλος ΟΝΕΧ, με μεγάλη υπερηφάνεια αποφάσισε να συμβάλει με κάθε μέσο, δυνατότητα και δυνάμεις στο υγιές, ειλικρινές και κατοχυρωμένα συνταγματικά δικαίωμα κάθε εργαζομένου να διεκδικεί αληθινή εργασία και καλυτέρευση της ζωής του και της οικογένειας του μέσω αυτής».
Στις αρχές του Δεκεμβρίου συμφωνήθηκε το χρονοδιάγραμμα της τελικής έγκρισης και εκταμίευσης των 102.000.000 δολαρίων της Αμερικανικής Κρατικής Επενδυτικής Τραπέζης DFC για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Στις 16 Δεκεμβρίου υπεγράφη η συμφωνία για τη δημιουργία γραμμής κατασκευής και συντήρησης κορβετών, που θα βρίσκεται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μεταξύ του Διευθύνοντα Συμβούλου της Fincantieri, Pierroberto Folgiero και του Προέδρου & Δ/ντα Συμβούλου της ONEX Shipyards & Technologies Group, Πάνου Ξενοκώστα, με σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία και άμυνα.
Μεταξύ άλλων, η Συμφωνία προβλέπει:
Την κατασκευή 2+1 τελευταίας τεχνολογίας και υψηλών προδιαγραφών κορβετών στα Ναυπηγεία Onex Elefsis και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, βελτιώσεις, τεχνογνωσία & μεταφορά τεχνολογίας, εξοπλισμού, που υπολογίζεται περίπου στα 80 εκατομμύρια ευρώ
Τη δημιουργία 2.500 άμεσων και έμμεσων νέων θέσεων εργασίας στη ναυπηγική βιομηχανία.
Τη συνεργασία με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την Ελληνική οικονομία και άμυνα, ενώ ενισχύει την προοπτική περαιτέρω συνεργασίας των δύο Ομίλων σε μελλοντικά προγράμματα κατασκευής πολεμικών και εμπορικών πλοίων
Ο Πάνος Ξενοκώστας έχει ξεδιπλώσει σκέψεις για τα επιχειρηματικά σχέδια που αφορούν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας:
«Αυτό που πάμε να κάνουμε βασίζεται σε μία άλλη ιστορική συμφωνία αυτή με το DFC. Είναι ο κρατικός αμερικάνικος χρηματοδοτικός φορέας. Αυτός μας στηρίζει, μαζί με δικά μας κεφάλαια, με πρώτη φάση χρηματοδότησης 102 εκατομμύρια ευρώ. Έγινε αλλαγή στον αμερικανικό νόμο ο οποίος ψηφίστηκε και από τους Ρεπουμπλικάνους και από τους Δημοκρατικούς για να μπορούν να χρηματοδοτούνται συγκεκριμένες επενδύσεις στην Ελλάδα και συμβαίνει για πρώτη φορά. Αυτό σημαίνει ότι το αμερικανικό κράτος έχει πειστεί ότι εμείς τη δουλειά μας την ξέρουμε και παίρνει ένα ρίσκο με λεφτά των Αμερικάνων φορολογούμενων. Τα 102 εκατομμύρια είναι με τη μορφή δανείου, μετατρέψιμου για ένα κομμάτι. Το DFC μπορεί να πάρει ένα μικρό ποσοστό μετοχών αν το θελήσει γιατί το αμερικανικό κράτος δεν μπαίνει με πλειοψηφίες. Πάμε να λειτουργήσουμε ένα ναυπηγείο στο οποίο να μπορούμε να κάνουμε επισκευές σε τουλάχιστον 200 πλοία της εμπορικής ναυτιλίας, τον χρόνο, όλων των τύπων και με στόχευση στα ενεργειακά πλοία».
Τελευταια ενημερωση: 26/12/2022, 4:08 ΜΜ
Θριάσιο (ιστοσελίδα)
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ: 4΄
Την στήριξη των Ελλήνων εφοπλιστών απολαμβάνουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας στο μεσοδιάστημα έως την τελική μεταβίβασή τους στην ONEX.
Mετά τον Πέτρο Παππά ένας ακόμη ισχυρός, διεθνώς, Έλληνας πλοιοκτήτης δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία. Πρόκειται για τον Ανδρέα Μαρτίνο της Minerva Marine o οποίος έφερε στα ναυπηγεία Ελευσίνας ένα από τα δεξαμενόπλοιά του.Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο MR «Minerva Antonia», ναυπηγήσεως 2008, χωρητικότητας 46.923 DWT. Ο στόλος της Minerva Μarine INC αποτελείται από 68 πλοία εκ των οποίων 56 δεξαμενόπλοια και 12 φορτηγά πλοία. Από τα 56 δεξαμενόπλοια τα 29 είναι υπό ελληνική σημαία, με τον Ανδρέα Μαρτίνο να έχει βάλει το όνομά του στον κατάλογο με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που στηρίζουν το ελληνικό νηολόγιο.
Δείτε επίσης:
ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπές ρεύματος σήμερα σε Ασπρόπυργο, Νίκαια και ΠειραιάΣτη «φάκα» σπείρα που είχε… φετίχ με τις μοτοσυκλέτες στην Αττική
Στο στόχαστρο των πλειστηριασμών και η έδρα της «Κοντοβερός» στον Ασπρόπυργο
Tα ναυπηγεία θα είναι έτοιμα για να επαναλειτουργήσουν Ιούνιο με Αύγουστο του 2023.
Την αρχή έκανε ο Πέτρος Παππάς. Όπως έχει επισημάνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΝΕΧ, Πάνος Ξενοκώστας «οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ζήτησαν την αρωγή και συνδρομή μας για μια δοκιμαστική ενδιάμεση περίοδο λειτουργίας προς οικονομική στήριξη τους και άμεσες επιβαλλόμενες παρεμβάσεις σε κρίσιμες υποδομές απαξιωμένες για δεκαετίες.
Ο Όμιλος ΟΝΕΧ, με μεγάλη υπερηφάνεια αποφάσισε να συμβάλει με κάθε μέσο, δυνατότητα και δυνάμεις στο υγιές, ειλικρινές και κατοχυρωμένα συνταγματικά δικαίωμα κάθε εργαζομένου να διεκδικεί αληθινή εργασία και καλυτέρευση της ζωής του και της οικογένειας του μέσω αυτής».
Στις αρχές του Δεκεμβρίου συμφωνήθηκε το χρονοδιάγραμμα της τελικής έγκρισης και εκταμίευσης των 102.000.000 δολαρίων της Αμερικανικής Κρατικής Επενδυτικής Τραπέζης DFC για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Στις 16 Δεκεμβρίου υπεγράφη η συμφωνία για τη δημιουργία γραμμής κατασκευής και συντήρησης κορβετών, που θα βρίσκεται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μεταξύ του Διευθύνοντα Συμβούλου της Fincantieri, Pierroberto Folgiero και του Προέδρου & Δ/ντα Συμβούλου της ONEX Shipyards & Technologies Group, Πάνου Ξενοκώστα, με σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία και άμυνα.
Μεταξύ άλλων, η Συμφωνία προβλέπει:
Την κατασκευή 2+1 τελευταίας τεχνολογίας και υψηλών προδιαγραφών κορβετών στα Ναυπηγεία Onex Elefsis και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, βελτιώσεις, τεχνογνωσία & μεταφορά τεχνολογίας, εξοπλισμού, που υπολογίζεται περίπου στα 80 εκατομμύρια ευρώ
Τη δημιουργία 2.500 άμεσων και έμμεσων νέων θέσεων εργασίας στη ναυπηγική βιομηχανία.
Τη συνεργασία με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την Ελληνική οικονομία και άμυνα, ενώ ενισχύει την προοπτική περαιτέρω συνεργασίας των δύο Ομίλων σε μελλοντικά προγράμματα κατασκευής πολεμικών και εμπορικών πλοίων
Ο Πάνος Ξενοκώστας έχει ξεδιπλώσει σκέψεις για τα επιχειρηματικά σχέδια που αφορούν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας:
«Αυτό που πάμε να κάνουμε βασίζεται σε μία άλλη ιστορική συμφωνία αυτή με το DFC. Είναι ο κρατικός αμερικάνικος χρηματοδοτικός φορέας. Αυτός μας στηρίζει, μαζί με δικά μας κεφάλαια, με πρώτη φάση χρηματοδότησης 102 εκατομμύρια ευρώ. Έγινε αλλαγή στον αμερικανικό νόμο ο οποίος ψηφίστηκε και από τους Ρεπουμπλικάνους και από τους Δημοκρατικούς για να μπορούν να χρηματοδοτούνται συγκεκριμένες επενδύσεις στην Ελλάδα και συμβαίνει για πρώτη φορά. Αυτό σημαίνει ότι το αμερικανικό κράτος έχει πειστεί ότι εμείς τη δουλειά μας την ξέρουμε και παίρνει ένα ρίσκο με λεφτά των Αμερικάνων φορολογούμενων. Τα 102 εκατομμύρια είναι με τη μορφή δανείου, μετατρέψιμου για ένα κομμάτι. Το DFC μπορεί να πάρει ένα μικρό ποσοστό μετοχών αν το θελήσει γιατί το αμερικανικό κράτος δεν μπαίνει με πλειοψηφίες. Πάμε να λειτουργήσουμε ένα ναυπηγείο στο οποίο να μπορούμε να κάνουμε επισκευές σε τουλάχιστον 200 πλοία της εμπορικής ναυτιλίας, τον χρόνο, όλων των τύπων και με στόχευση στα ενεργειακά πλοία».
_________________
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης