Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers ( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Μπλεκ αλλά ελληνικά στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Παλιά ελληνικά κόμικ-στριπ
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Μπλεκ αλλά ελληνικά στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
Κορυφαίοι συγγραφείς
Διαχειριστής (24309) | ||||
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης (1169) | ||||
syndr (302) | ||||
Πνεύμα_Αντιλογίας (48) | ||||
Μπλεκ αλλά ελληνικά (23) | ||||
Eρυθρός Αστέρας (3) | ||||
Εγκαίφιος (3) | ||||
kalimeris 1453 (2) | ||||
Elytis (2) | ||||
JimFit (2) |
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27409 θέματα σε 23560 θέματα
Γεγονότα
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ1003 Μαρ 2024
Μπάσκετ στον δρόμοΔωρεάν25 Ιούν 2022
Διαγόρας Δρυοπιδέων - ΑΕΚΔωρεάν12 Φεβ 2020
Συγκέντρωση ΚΚΕΔωρεάν13 Νοέ 2019
1η Συνάντηση ΧορωδιώνΔωρεάν08 Οκτ 2019
Που στοχεύει η COSMOTE TV με το λανσάρισμα της νέας OTT πλατφόρμας;
Σελίδα 1 από 1
Που στοχεύει η COSMOTE TV με το λανσάρισμα της νέας OTT πλατφόρμας;
Εστάλη με μέιλ:
Που στοχεύει η COSMOTE TV με το λανσάρισμα της νέας OTT πλατφόρμας;
Κάθε χρονιά, από το 2011 που ξεκίνησε την πορεία της η COSMOTE TV μέχρι σήμερα, η ανάπτυξη της εταιρείας τρέχει άλλοτε με μικρότερους και άλλοτε με μεγαλύτερους ρυθμούς. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια είναι ότι η πίτα της συνδρομητικής αγοράς έχει πλαφοναριστει λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο συνδρομητές ...
Κάθε χρονιά, από το 2011 που ξεκίνησε την πορεία της η COSMOTE TV μέχρι σήμερα, η ανάπτυξη της εταιρείας τρέχει άλλοτε με μικρότερους και άλλοτε με μεγαλύτερους ρυθμούς. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια είναι ότι η πίτα της συνδρομητικής αγοράς έχει πλαφοναριστει λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο συνδρομητές, οι οποίοι ουσιαστικά μετακινούνται από τη μια πλατφόρμα στην άλλη χωρίς να εισέρχεται στην αγορά νέος σημαντικός αριθμός πελατών.
Σε μια κορεσμένη αγορά, μια υγιής επιχείρηση σκεπτόμενη την επόμενη μέρα προσπαθεί να απευθυνθεί σε νέο κοινό, σε νέους πελάτες. Απλό στην σύλληψη, αλλά την ίδια στιγμή και αρκετά σύνθετο στην υλοποίησή του.
Ένα αναπτυσσόμενο κοινό, τους λεγόμενους “digital natives” θέλει να προσελκύσει με τη νέα της μορφή η OTT πλατφόρμα της COSMOTE TV. Πρόκειται για μια γενιά που χαρακτηρίζεται από τη στενή της σχέση με την τεχνολογία. Είναι άτομα που αν έπρεπε να τους ορίσουμε ηλικιακά έχουν γεννηθεί στα μέσα της δεκαετίας του 90 και που από πολύ νεαρή ηλικία εισήχθησαν στην τεχνολογία μέσω των γονέων τους, των παιχνιδιών και των σχολείων, με αποτέλεσμα τη συνεχή έκθεσή τους στον ψηφιακό κόσμο. Περνούν περισσότερες ώρες στο κινητό τους ή στο tablet, απ’ ό,τι στην τηλεόραση, παρακολουθούν βίντεο στο YouTube, επικοινωνούν με τα social media και ενημερώνονται και ψυχαγωγούνται διαδικτυακά. Το περιεχόμενο για τους digital natives έχει σημασία, όμως εξίσου σημαντική είναι και η συνεχής, ανεμπόδιστη και εύκολη πρόσβαση σε αυτό.
Η γενιά αυτή τα επόμενα χρόνια θα εξελιχθεί στο βασικό εργατικό δυναμικό της χώρας μας, με σημαντική αγοραστική δύναμη και είναι φυσικό όλοι οι marketeers να επιθυμούν να το προσεγγίσουν και να ωφεληθούν από αυτό.
Υπάρχει όμως και μια ακόμη κατηγορία κοινού, στην οποία στοχεύει η COSMOTE TV. Είναι η ηλικιακή ομάδα γύρω στα 40, οι οποίοι έχουν και αυτοί εξοικείωση με την τεχνολογία, έχουν γνωρίσει το internet στα πρώτα του βήματα και δεν επιθυμούν να χάνουν χρόνο στο ζάπινγκ, αλλά αναζητούν έξυπνες, προσωποποιημένες και στα μέτρα τους επιλογές.
Η νέα IPTV πλατφόρμα ήρθε για να αντικαταστήσει τη μετάδοση από τον δορυφόρο;
Η απάντηση είναι αρνητική και ξεκαθαρίστηκε επαρκώς και στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου. Υπάρχει κόσμος που έχει μάθει να παρακολουθεί τηλεόραση με έναν παραδοσιακό τρόπο και δεν υπάρχει λόγος να του αλλάξουμε τις συνήθειες. Για τα επόμενα 3-5 χρόνια δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πλάνο. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κος Μιχαλάκης πιο πιθανό είναι να κοπεί το iptv παρα η μετάδοση μέσω δορυφόρου.
Το σίγουρο είναι πως το 2020 αναμένεται να είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα και γεμάτη εξελίξεις χρονιά.
Πηγή digitalinfo
Που στοχεύει η COSMOTE TV με το λανσάρισμα της νέας OTT πλατφόρμας;
Κάθε χρονιά, από το 2011 που ξεκίνησε την πορεία της η COSMOTE TV μέχρι σήμερα, η ανάπτυξη της εταιρείας τρέχει άλλοτε με μικρότερους και άλλοτε με μεγαλύτερους ρυθμούς. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια είναι ότι η πίτα της συνδρομητικής αγοράς έχει πλαφοναριστει λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο συνδρομητές ...
Κάθε χρονιά, από το 2011 που ξεκίνησε την πορεία της η COSMOTE TV μέχρι σήμερα, η ανάπτυξη της εταιρείας τρέχει άλλοτε με μικρότερους και άλλοτε με μεγαλύτερους ρυθμούς. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια είναι ότι η πίτα της συνδρομητικής αγοράς έχει πλαφοναριστει λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο συνδρομητές, οι οποίοι ουσιαστικά μετακινούνται από τη μια πλατφόρμα στην άλλη χωρίς να εισέρχεται στην αγορά νέος σημαντικός αριθμός πελατών.
Σε μια κορεσμένη αγορά, μια υγιής επιχείρηση σκεπτόμενη την επόμενη μέρα προσπαθεί να απευθυνθεί σε νέο κοινό, σε νέους πελάτες. Απλό στην σύλληψη, αλλά την ίδια στιγμή και αρκετά σύνθετο στην υλοποίησή του.
Ένα αναπτυσσόμενο κοινό, τους λεγόμενους “digital natives” θέλει να προσελκύσει με τη νέα της μορφή η OTT πλατφόρμα της COSMOTE TV. Πρόκειται για μια γενιά που χαρακτηρίζεται από τη στενή της σχέση με την τεχνολογία. Είναι άτομα που αν έπρεπε να τους ορίσουμε ηλικιακά έχουν γεννηθεί στα μέσα της δεκαετίας του 90 και που από πολύ νεαρή ηλικία εισήχθησαν στην τεχνολογία μέσω των γονέων τους, των παιχνιδιών και των σχολείων, με αποτέλεσμα τη συνεχή έκθεσή τους στον ψηφιακό κόσμο. Περνούν περισσότερες ώρες στο κινητό τους ή στο tablet, απ’ ό,τι στην τηλεόραση, παρακολουθούν βίντεο στο YouTube, επικοινωνούν με τα social media και ενημερώνονται και ψυχαγωγούνται διαδικτυακά. Το περιεχόμενο για τους digital natives έχει σημασία, όμως εξίσου σημαντική είναι και η συνεχής, ανεμπόδιστη και εύκολη πρόσβαση σε αυτό.
Η γενιά αυτή τα επόμενα χρόνια θα εξελιχθεί στο βασικό εργατικό δυναμικό της χώρας μας, με σημαντική αγοραστική δύναμη και είναι φυσικό όλοι οι marketeers να επιθυμούν να το προσεγγίσουν και να ωφεληθούν από αυτό.
Υπάρχει όμως και μια ακόμη κατηγορία κοινού, στην οποία στοχεύει η COSMOTE TV. Είναι η ηλικιακή ομάδα γύρω στα 40, οι οποίοι έχουν και αυτοί εξοικείωση με την τεχνολογία, έχουν γνωρίσει το internet στα πρώτα του βήματα και δεν επιθυμούν να χάνουν χρόνο στο ζάπινγκ, αλλά αναζητούν έξυπνες, προσωποποιημένες και στα μέτρα τους επιλογές.
Η νέα IPTV πλατφόρμα ήρθε για να αντικαταστήσει τη μετάδοση από τον δορυφόρο;
Η απάντηση είναι αρνητική και ξεκαθαρίστηκε επαρκώς και στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου. Υπάρχει κόσμος που έχει μάθει να παρακολουθεί τηλεόραση με έναν παραδοσιακό τρόπο και δεν υπάρχει λόγος να του αλλάξουμε τις συνήθειες. Για τα επόμενα 3-5 χρόνια δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πλάνο. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κος Μιχαλάκης πιο πιθανό είναι να κοπεί το iptv παρα η μετάδοση μέσω δορυφόρου.
Το σίγουρο είναι πως το 2020 αναμένεται να είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα και γεμάτη εξελίξεις χρονιά.
Πηγή digitalinfo
_________________
Παρόμοια θέματα
» Πολιτική προστασία στον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας
» Κομποστοποιητής απο τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας
» Portada (Διαφημιστικό κανάλι συνδρομητικής πλατφόρμας)
» Cosmote Ασφάλειες
» COSMOTE | Insurance
» Κομποστοποιητής απο τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας
» Portada (Διαφημιστικό κανάλι συνδρομητικής πλατφόρμας)
» Cosmote Ασφάλειες
» COSMOTE | Insurance
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης