Αναζήτηση
Κοινωνική Δικτύωση
Ποστ με τις περισσότερες αντιδράσεις του μήνα
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ ! ( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 2 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Roy of the Rovers
( 1 )
» Δημοσιεύτηκε από Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης στο Σχέδιο του "ξανθού γίγαντα" Μπλεκ !
( 1 )
Κορυφαίοι συγγραφείς
Διαχειριστής (24212) | ||||
Νίκος Δ. - Θ. Νικολαΐδης (1145) | ||||
syndr (302) | ||||
Πνεύμα_Αντιλογίας (48) | ||||
Μπλεκ αλλά ελληνικά (23) | ||||
Eρυθρός Αστέρας (3) | ||||
Εγκαίφιος (3) | ||||
kalimeris 1453 (2) | ||||
Elytis (2) | ||||
JimFit (2) |
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 45Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η MORIBUS
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 27288 θέματα σε 23458 θέματα
Γεγονότα
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ1003 Μαρ 2024
Μπάσκετ στον δρόμοΔωρεάν25 Ιούν 2022
Διαγόρας Δρυοπιδέων - ΑΕΚΔωρεάν12 Φεβ 2020
Συγκέντρωση ΚΚΕΔωρεάν13 Νοέ 2019
1η Συνάντηση ΧορωδιώνΔωρεάν08 Οκτ 2019
Πέραμα - Σαλαμίνα σε πέντε λεπτά με υποθαλάσσια γέφυρα
Σελίδα 1 από 1
Πέραμα - Σαλαμίνα σε πέντε λεπτά με υποθαλάσσια γέφυρα
Το βασικό έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας με 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση και με μήκος περίπου 400 μέτρα.
Το πολυαναμενόμενο και πολυπόθητο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος γίνεται πράξη καθώς ολοκληρώνεται η β’ φάση του διαγωνισμού εντός του έτους. Η σύμβαση παραχώρησης του έργου θα υπογραφεί έως το τέλος του 2023 και η παράδοσή του θα γίνει εντός της επόμενης 4ετίας.
Πέρα από την αναβάθμιση της εικόνας της Δυτικής Αττικής που θα επιτευχθεί με την ολοκλήρωση του έργου θα αποσυμφορηθεί το Πέραμα και η ευρύτερη περιοχή και θα διευκολύνει την πρόσβαση στο νησί της Σαλαμίνας.
Διαβάστε Επίσης
Μόλις ολοκληρωθεί η υποθαλάσσια σήραγγα, το ταξίδι Πέραμα-Σαλαμίνα θα μειωθεί σε μόλις 5 λεπτά, όταν αυτή τη στιγμή, για την ίδια διαδικασία, απαιτούνται συνολικά 30 λεπτά, μέσω των φέρυ μποτ που κάνουν την διαδρομή.
Η παράδοσή του θα γίνει εντός της επόμενης 4ετίας, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 500 εκ. ευρώ, ενώ τα έσοδα του αναδόχου θα προέρχονται από την είσπραξη των διοδίων εντός της υποθαλάσσιας σήραγγας.
Το βασικό έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας με 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση και με μήκος περίπου 400 μέτρα (συνολικό μήκος περίπου 1,1 χιλιομέτρων μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις) από ανισόπεδο κόμβο στο Πέραμα μέχρι ανισόπεδο κόμβο στα Παλούκια της Σαλαμίνας. Ακόμα, προβλέπεται και κατασκευή οδικών τμημάτων παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας.
Ειδικότερα, ένας νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο.
Από εκείνο το σημείο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά ενός θάλασσας με την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, η οποία θα βρίσκεται στον βυθό. Ακολουθεί ανάδυση και όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου μέχρι την είσοδο του Ναύσταθμου Σαλαμίνας. Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δημιουργία κόμβου για τη σύνδεση με την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αμπελακίων καθώς και με το Ναύσταθμο.
Εν συνεχεία, θα ακολουθεί όδευση βόρεια του οικισμού των Παλουκίων μέσω μιας ακόμα νέας σήραγγας μήκους περίπου 700 μέτρων, έως έναν ανισόπεδο κόμβο που θα κατασκευαστεί βόρεια της Σαλαμίνας (Α/Κ Σαλαμίνας) επιτυγχάνοντας σύνδεση τόσο με την πόλη όσο και με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο προς Αιάντειο και προς Φανερωμένη.
Πηγή: ecozen.gr
Το πολυαναμενόμενο και πολυπόθητο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος γίνεται πράξη καθώς ολοκληρώνεται η β’ φάση του διαγωνισμού εντός του έτους. Η σύμβαση παραχώρησης του έργου θα υπογραφεί έως το τέλος του 2023 και η παράδοσή του θα γίνει εντός της επόμενης 4ετίας.
Πέρα από την αναβάθμιση της εικόνας της Δυτικής Αττικής που θα επιτευχθεί με την ολοκλήρωση του έργου θα αποσυμφορηθεί το Πέραμα και η ευρύτερη περιοχή και θα διευκολύνει την πρόσβαση στο νησί της Σαλαμίνας.
Διαβάστε Επίσης
Ολυμπιακός: Μεγάλο πρόβλημα οι στατικές φάσεις
Μόλις ολοκληρωθεί η υποθαλάσσια σήραγγα, το ταξίδι Πέραμα-Σαλαμίνα θα μειωθεί σε μόλις 5 λεπτά, όταν αυτή τη στιγμή, για την ίδια διαδικασία, απαιτούνται συνολικά 30 λεπτά, μέσω των φέρυ μποτ που κάνουν την διαδρομή.
Η παράδοσή του θα γίνει εντός της επόμενης 4ετίας, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 500 εκ. ευρώ, ενώ τα έσοδα του αναδόχου θα προέρχονται από την είσπραξη των διοδίων εντός της υποθαλάσσιας σήραγγας.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Το βασικό έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας με 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση και με μήκος περίπου 400 μέτρα (συνολικό μήκος περίπου 1,1 χιλιομέτρων μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις) από ανισόπεδο κόμβο στο Πέραμα μέχρι ανισόπεδο κόμβο στα Παλούκια της Σαλαμίνας. Ακόμα, προβλέπεται και κατασκευή οδικών τμημάτων παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας.
Ειδικότερα, ένας νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο.
Από εκείνο το σημείο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά ενός θάλασσας με την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, η οποία θα βρίσκεται στον βυθό. Ακολουθεί ανάδυση και όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου μέχρι την είσοδο του Ναύσταθμου Σαλαμίνας. Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δημιουργία κόμβου για τη σύνδεση με την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αμπελακίων καθώς και με το Ναύσταθμο.
Εν συνεχεία, θα ακολουθεί όδευση βόρεια του οικισμού των Παλουκίων μέσω μιας ακόμα νέας σήραγγας μήκους περίπου 700 μέτρων, έως έναν ανισόπεδο κόμβο που θα κατασκευαστεί βόρεια της Σαλαμίνας (Α/Κ Σαλαμίνας) επιτυγχάνοντας σύνδεση τόσο με την πόλη όσο και με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο προς Αιάντειο και προς Φανερωμένη.
Πηγή: ecozen.gr
_________________
Παρόμοια θέματα
» Πέντε στα πέντε η Λαϊκή Συσπείρωση
» Στο Πέραμα ο Πατούλης
» «Πέραμα: Εμπρηστικός μηχανισμός σε κτίριο»
» H γέφυρα πάνω από την Κηφισού, κ. Πατούλη
» Βαλτιμόρη: Κατέρρευσε η γέφυρα Key Bridge - Φόβοι για θύματα
» Στο Πέραμα ο Πατούλης
» «Πέραμα: Εμπρηστικός μηχανισμός σε κτίριο»
» H γέφυρα πάνω από την Κηφισού, κ. Πατούλη
» Βαλτιμόρη: Κατέρρευσε η γέφυρα Key Bridge - Φόβοι για θύματα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης